A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60.), mint Ajánlatkérő, a mai napon (2020. szeptember 10. napján) 11733/2020/SZK számmal „3 db irodakonténer a kecskeméti Raktárbázis részére” tárgyban beszerzési eljárást indított.
A pályázati felhívás törzsszövege (mellékletek nélkül) a honlapon elérhető minden érdeklődő gazdasági szereplő részére.
Ajánlatkérő a tárgyi Pályázatban Dokumentációt készített (beleértve a szerződéstervezetet, műszaki leírást, nyilatkozatmintákat, tételes ártáblázatot), melyet térítésmentesen bocsát az Ajánlattevők rendelkezésére
Az ajánlati dokumentáció Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele.
Ajánlatkérő helyszíni bejárást tart.
Bejárás időpontja: 2020.szeptember 15 (kedd) 10:00 óra
A helyszíni bejáráson való részvétel az ajánlattétel előfeltétele, melynek elmulasztása esetén az eljárásban érvényes ajánlat nem nyújtható be!
Amennyiben a helyszíni bejáráson meg kívánnak jelenni, azt - név, cégnév, telefon és email elérhetőség megadásával - a kapcsolattartó részére e-mailben az orban [pont] renato [kukac] mav-szk [pont] hu (orban[dot]renato[at]mav-szk[dot]hu) e-mail címre a bejárás előtti napon 14:00 óráig legyenek szívesek jelezni, hogy a helyszíni bejárást koordináló kollégák részére jelezni tudja és az esetleges belépési engedélyek megszerzését előkészíthesse.
Kérjük a helyszínen a meghirdetett időpont előtt legalább 10 perccel legyenek kedvesek megjelenni, az esetleges adminisztráció elvégzése végett.
Az ajánlati dokumentáció beküldésének határideje: 2020. szeptember 22. (hétfő) 9:00 óra
Ajánlatkérő írásban (e-mailen) beérkező kérésre elektronikus úton megküldi a dokumentációt.
Kérjük Ajánlattevőket, ez esetben az írásban/e-mailben az orban [pont] renato [kukac] mav-szk [pont] hu (orban[dot]renato[at]mav-szk[dot]hu) e-mail címre megküldött kérelemben az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni:
Cég neve:
Székhelye:
Adószáma:
Kapcsolattartó neve:
Kapcsolattartó telefonszáma:
Konzultáció, kiegészítő tájékoztatás kérése:
Az Ajánlatkérő kéri az érdeklődő gazdasági szereplőket, hogy kérdéseiket szerkeszthető formátumban is legyenek szívesek megküldeni!
Az Ajánlattevő - az ajánlattétellel összefüggésben, a megfelelő ajánlattétel érdekében - kiegészítő tájékoztatást/felvilágosítást kérhet a pályázati felhívásban és dokumentumokban foglaltakkal kapcsolatban a Fluenta Sourcing felületen legkésőbb az ajánlattételi határidő lejártát megelőző 2. munkanap 16:00 óráig, melyre Ajánlatkérő válaszát legkésőbb az ajánlattételi határidőt megelőző munkanap 10:00 óráig megküldi.
Amennyiben Ajánlattevő a kiegészítő tájékoztatás iránti kérelmét az ajánlattételi határidő lejártát határidőn túl küldi meg Ajánlatkérő részére, úgy Ajánlatkérő nem köteles a kiegészítő tájékoztatást megadni.
Az eljárással kapcsolatos minden információkérést kizárólag az 1. pontban megjelölt kapcsolattartó személynél, írásban, e-mail útján lehet benyújtani. Ajánlatkérő a feltett kérdéseket írásban, e-mail formában válaszolja meg.
Csatolmány | Méret |
---|---|
palyazati_felhivas_alairt_4.pdf | 729.09 KB |