„Csarnok kapuk eseti javítása (ScanDoor, Hörmann)” tárgyban, „A MÁV-START Zrt. telephelyein, javító csarnokaiban található Csarnok kapuk (165 db ScanDoor, 16 db Hörmann) eseti javítás„ szolgáltatás nyújtására kérünk ajánlatot Vállalkozási keretszerződés keretében.
1. rész – Budapesti régió
2. rész –Szegedi régió
3. rész –Miskolc-Debreceni régió
4. rész – Pécs-Szombathelyi régió
Ajánlatkérő jelen Pályázatban Dokumentációt készített (beleértve a szerződéstervezetet, nyilatkozatmintákat, műszaki leírást), melyet térítésmentesen bocsát az Ajánlattevők rendelkezésére.
Az ajánlati dokumentáció Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele. Az ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje: 2024. február 21. 16:00 óra.
Kérjük Ajánlattevőket, ez esetben az írásban/e-mailben az
olah [pont] janos [kukac] mav-szk [pont] hu (olah[dot]janos[at]mav-szk[dot]hu) e-mail címre megküldött kérelemben az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni:
· Cég neve:
· Székhelye:
· Adószáma:
· Kapcsolattartó neve:
· Kapcsolattartó telefonszáma:
Helyszíni bejárás:
Ajánlatkérő az Ajánlattevők számára helyszíni bejárás lehetőségét biztosítja a helyi adottságok megismerése céljából. A helyszíni bejáráson való részvétel nem feltétele a pályázatban történő részvételnek! A bejáráson való részvételi szándékot kérjük e-mailben jelezni az ajánlatkérő megjelölt kapcsolattartója felé legkésőbb az adott bejárást megelőző nap 14:00 óráig, név és mobiltelefonos elérhetőség megadásával.
Amennyiben nem érkezik jelentkezés az adott rész vonatkozásában a helyszíni bejárásra, az nem kerül megtartásra!
Csatolmány | Méret |
---|---|
Pályázati felhívás | 1.29 MB |
Tájékoztatás ajánlattételi határidő módosításról | 800.23 KB |