3892/2023/START „Csarnok kapuk eseti javítása (ScanDoor, Hörmann)”

„Csarnok kapuk eseti javítása (ScanDoor, Hörmann)” tárgyban, „A MÁV-START Zrt. telephelyein, javító csarnokaiban található Csarnok kapuk (165 db ScanDoor, 16 db Hörmann) eseti javítás„ szolgáltatás nyújtására kérünk ajánlatot Vállalkozási keretszerződés keretében.

1.            rész – Budapesti régió

2.            rész –Szegedi régió

3.            rész –Miskolc-Debreceni régió

4.            rész – Pécs-Szombathelyi régió

Ajánlatkérő jelen Pályázatban Dokumentációt készített (beleértve a szerződéstervezetet, nyilatkozatmintákat, műszaki leírást), melyet térítésmentesen bocsát az Ajánlattevők rendelkezésére.

Az ajánlati dokumentáció Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele. Az ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje: 2024. február 21. 16:00 óra.

 

Kérjük Ajánlattevőket, ez esetben az írásban/e-mailben az 
olah [pont] janos [kukac] mav-szk [pont] hu (olah[dot]janos[at]mav-szk[dot]hu) e-mail címre megküldött kérelemben az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni:

·         Cég neve:

·         Székhelye:

·         Adószáma:

·         Kapcsolattartó neve:

·         Kapcsolattartó telefonszáma:

Helyszíni bejárás:

Ajánlatkérő az Ajánlattevők számára helyszíni bejárás lehetőségét biztosítja a helyi adottságok megismerése céljából. A helyszíni bejáráson való részvétel nem feltétele a pályázatban történő részvételnek! A bejáráson való részvételi szándékot kérjük e-mailben jelezni az ajánlatkérő megjelölt kapcsolattartója felé legkésőbb az adott bejárást megelőző nap 14:00 óráig, név és mobiltelefonos elérhetőség megadásával.

Amennyiben nem érkezik jelentkezés az adott rész vonatkozásában a helyszíni bejárásra, az nem kerül megtartásra!

Megrendelő cég
MÁV-START Zrt.
Felelős személy
Oláh János
Email
olah.janos [kukac] mav-start.hu
Telefon
+36-1-511-3153
Meghirdetés
Jelentkezési / beadási határidő