39272/2017/START PÁLYÁZATI FELHÍVÁS Hörmann kapuk karbantartása tárgyú beszerzéshez

Tisztelt Érdekelt Gazdasági Szereplő!

Ajánlattételi határidő:

2017. november 23. 11:30 óra

Nyilatkozatminták átvétele:

Ajánlatkérő jelen Pályázatban dokumentációt készített (beleértve a szerződéstervezetet, műszaki leírást/tétellistát, nyilatkozatmintákat), melyet térítésmentesen bocsát az Ajánlattevők rendelkezésére.

Az ajánlati dokumentáció Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele. Az ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje 2017. november 23. 11:30 óra Az ajánlati dokumentáció – előzetes telefonos egyeztetés után – átvehető személyesen vagy meghatalmazott útján, a MÁV SZK Zrt. Beszerzési üzletág Szolgáltatás, Eszköz és IT beszerzés címén (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60. III. emelet 372 szoba), munkanapokon 9.00-14.00 óráig (2017. november 23. 11:30 óra). Ajánlatkérő a megjelölt kapcsolattartóhoz a kovacsne [pont] sebok [pont] zsuzsanna [kukac] mav-szk [pont] hu (kovacsne[dot]sebok[dot]zsuzsanna[at]mav-szk[dot]hu) e-mail címre írásban beérkező kérésre elektronikus úton megküldi a dokumentációt.

Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a nyilatkozatmintákért valamint azok használatáért az Ajánlatkérő felelősséget nem vállal, azaz Ajánlattevők a nyilatkozatmintákat saját felelősségükre alkalmazhatják.

Megrendelő cég
MÁV-START Zrt.
Felelős személy
Kovácsné Sebők Zsuzsanna
Email
kovacsne.sebok.zsuzsanna [kukac] mav-szk.hu
Telefon
06-1-511-3885
Meghirdetés
Jelentkezési / beadási határidő