Tisztelt Érdekelt Gazdasági szereplő!
Ajánlatkérő jelen Pályázatban Dokumentációt készített (beleértve a szerződéstervezetet, nyilatkozatmintákat, műszaki leírást), melyet térítésmentesen bocsát az Ajánlattevők rendelkezésére. A formanyomtatványok Ajánlatkérő tartalmi elvárásait rögzítik, azok formájának alkalmazása nem kötelező. Felhívjuk továbbá a figyelmet arra, hogy a formanyomtatványokért valamint azok használatáért az Ajánlatkérő felelősséget nem vállal, azaz Ajánlattevők a formanyomtatványokat saját felelősségükre alkalmazhatják.
Az ajánlati dokumentáció Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele.
Az ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje: 2019. november 21. 11:00 óra.
Ajánlatkérő írásban (e-mailen) beérkező kérésre elektronikus úton megküldi a dokumentációt.
Kérjük Ajánlattevőket, ez esetben az írásban/e-mailben a kovacsne [pont] sebok [pont] zsuzsanna [kukac] mavszk [pont] hu (kovacsne[dot]sebok[dot]zsuzsanna[at]mavszk[dot]hu) e-mail címre megküldött kérelemben az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni:
Cég neve:
Székhelye:
Adószáma:
Kapcsolattartó neve:
Kapcsolattartó telefonszáma:
Csatolmány | Méret |
---|---|
40152_2019_start_hutogepek_es_mikrohullamu_keszulekek_beszerzese.pdf | 2.81 MB |