Anyagvizsgálati szolgáltatás beszerzése

Nyilatkozatminták átvétele:

Az ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje: 2018. március 29. 10 óra. Az ajánlati dokumentáció – előzetes telefonos egyeztetés után – átvehető személyesen vagy meghatalmazott útján, az Ajánlatkérő címén (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60. „B” recepció 263-as szoba), munkanapokon 10.00-16.00 óráig.

vagy

Ajánlatkérő írásban beérkező kérésre elektronikus úton megküldi a dokumentációt.

Kérjük Ajánlattevőket, hogy az írásban/e-mailben az adamenko [pont] izabella [kukac] mav-start [pont] hu (adamenko[dot]izabella[at]mav-start[dot]hu) e-mail címre megküldött kérelemben az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni:

  1. Cég neve:

  2. Székhelye:

  3. Adószáma:

  4. Kapcsolattartó neve:

  5. Elérhetősége (telefonszám/fax/e-mail cím):

Megrendelő cég
MÁV-START Zrt.
Meghirdetés
Jelentkezési / beadási határidő
Csatolmány Méret
palyazati_felhivas_85.pdf 525.74 KB
kiegeszito_tajekoztatas_30.pdf 91.5 KB