A Magyar Közút Nonprofit Zrt. mint Ajánlatkérő megbízásából a MÁV Szolgáltató Központ Zrt. (1134 Budapest, Dévai u.23.) mint Lebonyolító a mai napon (2025. november 3. napján) „Baranya Vármegye Igazgatóság irodaépület hűtés berendezés cseréje” tárgyban beszerzési eljárást indított.
A pályázati felhívás törzsszövege (mellékletek nélkül) a honlapon elérhető minden érdeklődő gazdasági szereplő részére.
Ajánlatkérő a tárgyi Ajánlatkérésben Dokumentációt készített (beleértve a szerződéstervezetet, nyilatkozatmintákat, műszaki leírást, árazatlan költségvetés), melyet térítésmentesen bocsát az érdeklődő gazdasági szereplők rendelkezésére.
Az ajánlati dokumentáció (Műszaki leírás, Szerződéstervezet, Nyilatkozatminták és Árazatlan költségvetés) Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele.
Ajánlatkérő írásban (e-mailen) beérkező kérésre elektronikus úton megküldi a dokumentációt.
Kérjük érdeklődő gazdasági szereplőket, ez esetben az írásban/e-mailben a katona-molnar [pont] eva [kukac] mav-szk [pont] hu (bergerne[dot]erki[dot]zsuzsanna[at]mavcsoport[dot]hu) e-mail címre megküldött kérelemben az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni:
Cég neve:
Székhelye:
Adószáma:
Kapcsolattartó neve:
Kapcsolattartó telefonszáma:
Konzultáció, kiegészítő tájékoztatás kérése:
Az Ajánlatkérő kéri az érdeklődő gazdasági szereplőket, hogy kérdéseiket szerkeszthető formátumban is legyenek szívesek megküldeni!
Ajánlattevő a pályázat benyújtási határideje előtt 5 munkanappal bezárólag kiegészítő tájékoztatást kérhet, amelyre Ajánlatkérő észszerű határidőn belül, de még a végleges beadási határidő előtt válaszol.
A határidőn túl érkezett kiegészítő tájékoztatáskérésekre Ajánlatkérő nem köteles válaszolni.