Dombóvár árufogadó kapuk cseréje II.

Ajánlatkérő jelen Pályázatban Dokumentációt készített (beleértve a szerződéstervezetet, nyilatkozatmintákat, műszaki leírást), melyet térítésmentesen bocsát az Ajánlattevők rendelkezésére.

Az ajánlati dokumentáció Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele. Az ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje: 2021. április 23. 14:00 óra.

Kérjük Ajánlattevőket, ez esetben az írásban/e-mailben a moczarne [pont] farkas [pont] vanda [kukac] mav-szk [pont] hu e-mail címre megküldött kérelemben az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni:

·         Cég neve:

·         Székhelye:

·         Adószáma:

·         Kapcsolattartó neve:

·         Kapcsolattartó telefonszáma:

*Lehetőleg a SAP Ariba rendszerben regisztrált kapcsolattartót kérünk megadni.

Az ajánlatkérés az Ariba Inc. által üzemeltetett az SAP Ariba felületen történik. A SAP Ariba Network rendszer használatának és az ajánlatadásnak a részletes leírása az SAP Ariba rendszerbe belépve, a jobb felső sarokban a Súgó menüpont alatt elérhető Súgóközpontban. 

Az SAP Ariba rendszer elérése: https://service.ariba.com/Supplier

Ajánlatkérő 2021.04.16. napján 10:00-11:00 óra között a megjelölt helyszínen helyszíni bejárást tart.

Helyszíni bejáráson való részvétel jelentkezési határideje: 2021. 04. 15-e 16:00 óra!

Megrendelő cég
MÁV Szolgáltató Központ Zrt.
Felelős személy
Móczárné Farkas Vanda
Email
moczarne.farkas.vanda [kukac] mav-szk.hu
Telefon
+36 1 511 3440
Meghirdetés
Jelentkezési / beadási határidő