A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60.), mint a VOLÁNBUSZ Zrt. Ajánlatkérő nevében eljáró, eljárást lebonyolító szervezet 2023. december 08. napján megindított 20506/2023/SZK „Emelődaru karbantartás” tárgyú beszerzési eljárásban tájékoztatja a Tisztelt Érdekelt Gazdasági Szereplőket, hogy az ajánlat benyújtásának határideje Ajánlattevői kérésre, módosításra kerül.
Eredeti ajánlattételi határidő: 2023. december 14. 13:00 óra volt.
- számú meghosszabbított ajánlattételi határidő: 2023. december 19. 14:00 óra volt.
- számú meghosszabbított ajánlattételi határidő: 2024. január 5. 14:00 óra.
A Pályázati felhívás jelen módosítással nem érintett rendelkezései továbbra is irányadóak az eljárásban.
A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60.), mint a VOLÁNBUSZ Zrt. Ajánlatkérő nevében eljáró, eljárást lebonyolító szervezet 2023. december 08. napján megindított 20506/2023/SZK „Emelődaru karbantartás” tárgyú beszerzési eljárásban tájékoztatja a Tisztelt Érdekelt Gazdasági Szereplőket, hogy az ajánlat benyújtásának határideje Ajánlattevői kérésre, módosításra kerül.
Eredeti ajánlattételi határidő: 2023. december 14. 13:00 óra volt.
I. számú meghosszabbított ajánlattételi határidő: 2023. december 19. 14:00 óra.
A Pályázati felhívás jelen módosítással nem érintett rendelkezései továbbra is irányadóak az eljárásban.
A MÁV Szolgáltató Zrt. (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60.), mint a MÁV Zrt. Ajánlatkérő nevében eljáró lebonyolító a mai napon (2023. december 08. napján 20506/2023/SZK számmal) „Emelődaru karbantartás” tárgyban beszerzési eljárást indított.
A pályázati felhívás törzsszövege (mellékletek nélkül) a honlapon elérhető minden érdeklődő gazdasági szereplő részére.
Ajánlatkérő a tárgyi Pályázatban Dokumentációt készített (beleértve a szerződéstervezetet, nyilatkozatmintákat, műszaki leírást), melyet térítésmentesen bocsát az érdeklődő gazdasági szereplők rendelkezésére.
Az ajánlati dokumentáció (Műszaki leírás, Szerződéstervezet és Nyilatkozatminták) Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele.
Az ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje: 2023. december 14. 13:00 óra
Ajánlatkérő írásban (e-mailen) beérkező kérésre elektronikus úton megküldi a dokumentációt.
Kérjük érdeklődő gazdasági szereplőket, ez esetben az írásban/e-mailben az ignaczne [pont] vansz [pont] timea [kukac] mav-szk [pont] hu (ignaczne[dot]vansz[dot]timea[at]mav-szk[dot]hu) e-mail címre megküldött kérelemben az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni:
Cég neve:
Székhelye:
Adószáma:
Kapcsolattartó neve:
Kapcsolattartó telefonszáma:
Konzultáció, kiegészítő tájékoztatás kérése:
Az Ajánlatkérő kéri az érdeklődő gazdasági szereplőket, hogy kérdéseiket szerkeszthető formátumban is legyenek szívesek megküldeni!
Az érdeklődő gazdasági szereplő - az ajánlattétellel összefüggésben, a megfelelő ajánlattétel érdekében - kiegészítő tájékoztatást/felvilágosítást kérhet a pályázati felhívásban és dokumentumokban foglaltakkal kapcsolatban a emailben legkésőbb az ajánlattételi határidő lejártát megelőző 2. munkanap 16:00 óráig, melyre Ajánlatkérő válaszát legkésőbb az ajánlattételi határidőt megelőző munkanap 10:00 óráig megküldi.
Amennyiben Ajánlattevő a kiegészítő tájékoztatás iránti kérelmét az ajánlattételi határidő lejártát határidőn túl küldi meg Ajánlatkérő részére, úgy Ajánlatkérő nem köteles a kiegészítő tájékoztatást megadni.
Az eljárással kapcsolatos minden információkérést kizárólag a pályázati felhívás 1. pontjában megjelölt kapcsolattartó személynél, írásban, e-mail útján lehet benyújtani. Ajánlatkérő a feltett kérdéseket írásban, e-mail formában válaszolja meg.
Csatolmány | Méret |
---|---|
Pályázati felhívás | 3.93 MB |