Iparikapu javítás, karbantartás

A MÁV Szolgáltató Zrt. (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60.), mint Ajánlatkérő, a mai napon (2023. november 22. napján) „Iparikapu javítás, karbantartás” tárgyban beszerzési eljárást indított.

 

Ajánlatkérő elvárásai szerint a Műszaki leírásban meghatározott munkákra kéri árajánlat benyújtását az érdeklődő gazdasági szereplőktől.

 

Az árajánlat benyújtásához szükséges dokumentumok (Műszaki leírás, Általános Szerződési Feltételek, Felolvasólap, Tételes ártáblázat) a jelen hirdetmény mellékletei között letölthetők.

 

Kérjük, az ajánlattétel során szíveskedjenek a Felolvasólapot és a Tételes ártáblázatot kitölteni és .pdf  formátumban beküldeni.

 

Teljesítési határidő: megrendelés kézhezvételét követően 2023. december 31. napig.

 

Teljesítési hely: 1087 Budapest, Péceli u. 1.

 

Ajánlatkérő a teljesítési helyen helyszíni bejárást tart 2023. november 27. napján 09:00 órakor, amelyre Ajánlattevő részvételi igényét a miho [pont] anita [kukac] mav-szk [pont] hu (miho[dot]anita[at]mav-szk[dot]hu) címre jelezni szükséges a helyszíni bejárást megelőző munkanap 15:00 óráig.

  

Ajánlattétel módja: elektronikusan, e-mailben

 

Az ajánlattétel határideje2023. november 29. 17:00 óra.

A Felolvasólapot és a Tételes ártáblázatot cégszerűen aláírva, vagy legalább fokozott biztonságú elektronikus aláírással szkennelve .pdf formátumban legyenek szívesek megküldeni a miho [pont] anita [kukac] mav-szk [pont] hu (miho[dot]anita[at]mav-szk[dot]hu) e-mail címre.

Legalább fokozott biztonságú az elektronikus aláírás, ha az alábbi követelmények mindegyikének megfelel:

a) kizárólag az aláíróhoz köthető;

b) alkalmas az aláíró azonosítására;

c) olyan, elektronikus aláírás létrehozásához használt adatok felhasználásával hozzák létre, amelyeket az aláíró nagy megbízhatósággal kizárólag saját maga használhat;

d) olyan módon kapcsolódik azokhoz az adatokhoz, amelyeket aláírtak vele, hogy az adatok minden későbbi változása nyomon követhető. 

Az ajánlati árnak magában kell foglalnia a Műszaki leírásban megjelölt termék vételárát és meghatározott feladatok alapján minden munkafolyamatra vonatkozó árakat, teljesítési helyre történő kiszállítási díját és szükség esetén javítással kapcsolatban felmerült költségét (anyag-, és munkadíj), egyéb terheit.

Ajánlattevő a megjelölt díjon felül egyéb költségtérítési igény, illetve többletdíjazás Ajánlatkérő szembeni érvényesítésére semmilyen jogcímen nem jogosult.

Az árajánlatokat pozitív egész számban, nettó HUF pénznemben kérjük megadni!

Jelen ajánlatkérés nem jelent Ajánlatkérő részéről megrendelési kötelezettséget. Ajánlatkérő bármikor dönthet úgy, hogy ajánlatkérését visszavonja, illetve az ajánlatkérést követően nem küld megrendelést. Ajánlatkérő a döntését külön indokolni nem köteles. Az ajánlatkérés visszavonásából, eredménytelenné nyilvánításából, illetve a megrendelés elmaradásából eredő károkért Ajánlatkérő semmilyen felelősséget nem vállal.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a számlakifizetés esedékessége a benyújtott számla kézhezvételét követő 30. naptári nap.  

 A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. esetében kizárólag elektronikus számla benyújtása fogadható el, az eszamla [kukac] mav [pont] hu (eszamla[at]mav[dot]hu) e-mail címen.

Az elektronikus számlának meg kell felelnie az Áfa tv. 175. §-ában, továbbá az 1. számú mellékletében meghatározott követelményeknek.

Ajánlatkérő az árajánlatkérés eredményét illető döntést követően a szolgáltatás megrendelésről Egyedi szerződéses megállapodást küld ki.

Tekintettel a 2016/679 EU rendelet és a 2011. évi CXII. törvény vonatkozó előírásaira a megküldésre kerülő személyes adatok kezelésére vonatkozóan a MÁV Szolgáltató Központ Zrt. adatkezelési tájékoztatója az alábbi linken érhető el: https://www.mavcsoport.hu/mav-csoport/adatkezelesi-tajekoztatok

 

Megrendelő cég
MÁV Szolgáltató Központ Zrt.
Felelős személy
Mihó Anita
Email
miho.anita [kukac] mav-szk.hu
Telefon
+36301214105
Meghirdetés
Jelentkezési / beadási határidő