A MÁV-START Zrt. közbeszerzési eljárást indított az alábbi tárgyban:
Jegykiadó automatákhoz kapcsolódó pénzszállítási tevékenység ellátása
A Közbeszerzési Dokumentumok átvehetők személyesen vagy meghatalmazott útján, ajánlatkérő kapcsolattartási pontján (1087 Budapest, Könyves K. krt. 54-60. III. 305. MÁV Szolgáltató Központ Zrt. BLÜ kapcsolattartó: Bicskei Krisztina), a részvételi határidő lejártáig munkanapokon hétfőtől-csütörtökig 9.00-14.00 óra, pénteken 9.00-12.00 óra közötti időszakokban, a részvételi határidő lejártának napján 9.00-10:00 óra között.
A Közbeszerzési Dokumentumok átvételének határideje: 2016/10/20 10.00 óra amely megegyezik a részvételi jelentkezések bontásának időpontjával (helyszín: 1087 Bp, Könyves K. rt. 54-60.217.tárgyaló (Kbt.68.§(3)bek).
A Közbeszerzési Dokumentumokat részvételi jelentkezésenként legalább 1 részvételre jelentkezőnek vagy a jelentkezésében megnevezett alvállalkozónak át kell vennie.
A Közbeszerzési Dokumentumok átvétele titoktartási nyilatkozathoz kötött, a titoktartási nyilatkozatot a fenti kapcsolattartási ponton kell igényelni személyesen vagy írásban (e-mailben vagy faxon) vagy jelen weboldalról letölthető, a titoktartási nyilatkozat cégszerű aláírást követően személyesen vagy e-mailen megküldendő ajánlatkérő számára. Ha a titoktartási nyilatkozat ajánlatkérőhöz történő eljuttatását követően Részvételre Jelentkező a Közbeszerzési Dokumentumok elektronikus megküldését kéri, Ajánlatkérő a kérelem kézhezvételétől számított két munkanapon belül megküldi azokat a kérelmező részére. A Közbeszerzési Dokumentumok igénylésekor a megfelelő kapcsolattartás érdekében ajánlatkérő kéri megadni az alábbi adatokat:
részvételre jelentkező neve/gazdasági szereplő neve, székhelye, telefonszáma, telefax száma, e-mail címe, kapcsolattartó személy neve.
Csatolmány | Méret |
---|---|
titoktartasi_nyilatkozat_26.docx | 14.53 KB |
kiegeszito_tajekoztatas_penzszallitas_1level.pdf | 32.59 KB |