Kivonat az „Kommutátor beszerzése MÁV-START Zrt. részére” tárgyú beszerzési eljárás anyagaiból
- A beszerzés tárgya:
Kommutátor beszerzése villamos gépek javításához
- A szerződés hatálya: A szerződés a mindkét Fél részéről történő aláírása napján lép hatályba és a Szerződésből eredő kötelezettségek maradéktalan teljesítésével szűnik meg. Felek rögzítik, hogy a jelen Szerződés alapján Megrendelő legfeljebb a szerződés hatálybalépésétől számított 24. hónap utolsó napjáig jogosult Lehívások leadására.
- Az ajánlat benyújtásának módja:
közvetlenül személyesen, postai úton, futár útján.
Az Ajánlatkérő az ajánlatok bontását követően fenntartja a jogot e-aukció vagy ártárgyalás tartására, melynek időpontjáról az érvényes ajánlatot tevők részére írásban (email vagy fax útján) értesítést küld.
- Az ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje:
2015. 09.15. 11:00 óra.
Az ajánlati dokumentáció – előzetes telefonos egyeztetés után – átvehető személyesen vagy meghatalmazott útján, a MÁV Szolgáltató Központ Zrt. Beszerzési Szervezet címén (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60. III. emelet 305. szoba), munkanapokon 9.00-14.00 óráig (az ajánlattételi határidő lejártának napján az ajánlattételi határidő lejártáig).
Ajánlatkérő írásban beérkező kérésre elektronikus úton megküldi a dokumentációt (ebben az esetben nincs szükség a dokumentáció személyes átvételére).
Ajánlattételi határidő: 2015. 09. 15. 11 óra
Az eredményhirdetés várható időpontja: 2015.10.15.
Görgesics Valéria
beszerzési előadó
MÁV Szolgáltató Központ Zrt.
Beszerzési és Logisztikai Üzletág
1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60., 305-ös iroda
Fax: 00361 511 4337
Mobil: 0036 30 205 1958
Email: gorgesics [pont] valeria [kukac] mav-szk [pont] hu (gorgesics[dot]valeria[at]mav-szk[dot]hu)