Ajánlatkérő jelen Pályázatban dokumentumokat készített (beleértve a szerződéstervezetet, műszaki leírást, nyilatkozatmintákat), melyet térítésmentesen bocsát az Ajánlattevők rendelkezésére.
A pályázati dokumentáció Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele. A dokumentáció előzetes telefonos egyeztetés után átvehető személyesen vagy meghatalmazott útján, a MÁV-START Zrt. címén (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60. 263. szoba), munkanapokon 9.00-14.00 óráig (2018. május 23. 11.00 óráig).
Ajánlatkérő az ajánlattételi határidő lejártáig (a Pályázati felhívás 1. pontjában megadott kapcsolattartóhoz) írásban beérkező kérésre elektronikus úton is megküldi a dokumentációt.
Kérjük Ajánlattevőket, hogy az írásban/e-mailben megküldött kérelemben az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni:
- Cég neve
- Székhelye
- Adószáma
- Kapcsolattartó neve
- Elérhetősége (telefonszám/fax/e-mail cím)
Köszönjük!
Csatolmány | Méret |
---|---|
palyazati_felhivas_vegleges.pdf | 598.47 KB |