MÁV-START Zrt. Szeged telephely javítócsarnokok általános világítás, szerelőakna világítás és tartalékvilágítási rendszerének korszerűsítési munkáihoz kapcsolódó kivitelezési tervdokumentáció elkészítése

Ajánlatkérő jelen Pályázatban Dokumentációt készített (beleértve a szerződéstervezetet, műszaki leírást), melyet térítésmentesen bocsát az Ajánlattevők rendelkezésére az ajánlattételi felhívással együtt.

Az ajánlati dokumentáció Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele. Az ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje: 2018. szeptember 25. 10.00 óra. Az ajánlati dokumentáció – előzetes telefonos egyeztetés után – átvehető személyesen vagy meghatalmazott útján, az Ajánlatkérő címén (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60. 263. szoba), munkanapokon 9.00-14.00 óráig (2018. szeptember 25. 10.00 óráig). Ajánlatkérő írásban beérkező kérésre elektronikus úton megküldi a dokumentációt.

Kérjük Ajánlattevőket, hogy az írásban/e-mailben megküldött kérelemben az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni:

  • Cég neve:
  • Székhelye:
  • Adószáma:
  • Kapcsolattartó neve:
  • Elérhetősége (telefonszám/fax/e-mail cím):

Az Ajánlatkérő felhívja az érdeklődő gazdasági szereplők figyelmét, hogy helyszíni bejárás keretében lehetőséget biztosít a tervezés tárgyát képező helyszín és körülmények megtekintésére.

Jelentkezés a helyszíni bejárásra: 2018. szeptember 5. 13:00 óráig.

A helyszíni bejárás időpontja: 2018. szeptember 6. 9.30 óra.

Találkozási pont: Szeged Rendezőpályaudvar – GPS: 46°13'44.4"N 20°07'24.1"E

Ajánlatkérő tájékoztatja az érdeklődő gazdasági szereplőket, hogy a helyszíni bejárás csak abban az esetben kerül megtartásra, amennyiben legalább egy érdeklődő gazdasági szereplők jelzi a helyszíni bejáráson való részvételi szándékát a fent megjelölt (2018. szeptember 5. 13.00 óra) időpontig a Pályázati felhívás 1. pontjában megjelölt kapcsolattartója felé.

Megrendelő cég
MÁV-START Zrt.
Meghirdetés
Jelentkezési / beadási határidő