Microsoft Enterprise CAL Suite 2019 User CAL transzferált örökös licenc beszerzése

A MÁV- START Zrt. (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60.), mint Ajánlatkérő képviseletében eljáró MÁV Szolgáltató Központ Zrt. (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60.) a mai napon (2023. április 20. napján) 25974/2022/SZK számmal Microsoft Enterprise CAL Suite 2019 User CAL transzferált örökös licenc beszerzése tárgyban beszerzési eljárást indított.

 

1.) A pályázati felhívás törzsszövege (mellékletek nélkül) a honlapon elérhető minden érdeklődő gazdasági szereplő részére.

Ajánlatkérő a tárgyi Pályázatban Dokumentációt készített (beleértve a szerződéstervezetet, nyilatkozatmintákat, műszaki leírást), melyet térítésmentesen bocsát az érdeklődő gazdasági szereplők rendelkezésére.

 

2.) Az ajánlatkérés az Ariba Inc. által üzemeltetett az SAP Ariba felületen történik. A SAP Ariba Network rendszer használatának és az ajánlatadásnak a részletes leírása az SAP Ariba rendszerbe belépve, a jobb felső sarokban a Súgó menüpont alatt elérhető Súgóközpontban. 

Az SAP Ariba rendszer elérése: Ariba Network Beszállító vagy https://service.ariba.com/Supplier.aw

 

3.) Amennyiben gazdasági szereplő érdeklődik az eljárás iránt, úgy az ügyintéző e-mail címén kell jeleznie az eljárás iránti érdeklődését Ajánlatkérő kapcsolattartója részére.

Megküldendő információk:

Cég neve:

Székhelye:

Adószáma:

Kapcsolattartó neve*:

Kapcsolattartó telefonszáma:

E-mail címe:

*Lehetőleg a SAP Ariba rendszerben regisztrált kapcsolattartót kérünk megadni.

 

4.) SAP Ariba rendszerbe korábban regisztrált gazdasági szereplők figyelmébe:

Amennyiben gazdasági szereplő rendelkezik SAP Ariba Network regisztrációval, ahol a MÁV regisztrációs kérdőíve is jóváhagyásra került, úgy a 3.) pontban kért érdeklődés jelzését követően Ajánlatkérő hozzárendeli a tárgyi eljáráshoz a gazdasági szereplőt, melyet követően gazdasági szereplő teljes körűen hozzáférhet a pályázati dokumentációhoz, tehet fel kiegészítő tájékoztatás kérést, valamint nyújthat be ajánlatot és adott esetben hiánypótlást.

 

Fontos, hogy amennyiben gazdasági szereplő már regisztrált a SAP Ariba rendszerben, és nem a rendszerbe regisztrált kapcsolattartóját kívánja megjelölni a tárgyi eljárásban, hanem új, SAP Ariba rendszerben még nem regisztrált kapcsolattartón keresztül kíván tárgyi eljárásban ajánlatot benyújtani, akkor kérjük szíveskedjen az új kapcsolattartót a gazdasági szereplő felvenni az SAP Ariba rendszerben a kapcsolattartói közé. Az új kapcsolattartó SAP Ariba rendszerbe való regisztrálása gazdasági szereplő felelőssége! Lásd MÁV csoport honlapján „Szállítói regisztráció” oldalon közzétett ppt. formátumú Kézikönyvben Gyakori kérdések 2. Kérdés (https://www.mavcsoport.hu/mav-csoport/szallitominosites).

Ebben az esetben Ajánlatkérő ügyintézője az új kapcsolattartót is hozzárendeli a SAP Ariba rendszerben a tárgyi eljáráshoz. Tehát új kapcsolattartó bevonásakor nem szükséges a teljes regisztrációt elvégezniük, mert az a rendszerben duplikációhoz vezethet.

Fontos, hogy személyhez kötött email cím kerüljön megadásra a regisztráció során, kerülendő például az info@ vagy beszerzes@...,; ertekesites@... email ill. ertesites@ …. címek.

 

Amennyiben gazdasági szereplő már korábban regisztrált a SAP Ariba Network rendszerben, de a MÁV specifikus kérdőív még részéről nem került kitöltésre, akkor Bejelentkezést követően ez a kérdőív kitöltendőként megjelenik. A MÁV Specifikus kérdőív kitöltését és a „A teljes válasz elküldése”-t követően Ajánlatkérő Ügyintézője ellenőrzi és jóváhagyja a MÁV Csoport-hoz való regisztrációt.

 

5.) SAP Ariba rendszerbe még nem regisztrált gazdasági szereplők figyelmébe:

Amennyiben gazdasági szereplő nem rendelkezik regisztrációval a SAP Ariba rendszerében, akkor a 3.) pont szerinti érdeklődés jelzését követően Ajánlatkérő képviselője megküldi a gazdasági szereplő részére a SAP Ariba rendszerben történő regisztrációhoz szükséges meghívót.

A regisztráció lépéseit bemutató ppt-t jelen hirdetményhez csatoltan tölthetik le (lásd Segedlet_a_szallitoi_regisztraciohoz_uj_szallitok_reszere.ppt). Regisztráció során kérjük a Segédletben megjelölt lépéseket szíveskedjenek követni.

A regisztráció Ajánlatkérői elfogadását követően Ajánlatkérő a fentebb ismertetettek szerint hozzárendeli az eljáráshoz gazdasági szereplőt.

 

6.) Konzultáció, kiegészítő tájékoztatás kérése:

A gazdasági szereplő - az ajánlattétellel összefüggésben, a megfelelő ajánlattétel érdekében - kiegészítő tájékoztatást/felvilágosítást kérhet a pályázati felhívásban és dokumentumokban foglaltakkal kapcsolatban az SAP Ariba rendszerben – „ÜZENET ÍRÁSA” funkciógomb segítségével  - legkésőbb az ajánlattételi határidő lejártát megelőző 2. munkanap 16:00 óráig, melyre Ajánlatkérő válaszát az SAP Ariba felületen – melyet gazdasági szereplő az „Eseményüzenetek” menü alatt olvashat ill. melyről kapcsolattartója e-mailes értesítést is kap - legkésőbb az ajánlattételi határidőt megelőző munkanap 10:00 óráig megküldi.

A rendszer az üzenet tárgyaként egy sorszámot generál és feltünteti az eljárás megnevezését, de a rendszerüzenetek közötti könnyebb azonosíthatóság érdekében kérjük, az üzenet tárgyát szíveskedjen átírni, pl. „KIEGÉSZÍTŐ TÁJÉKOZTATÁS KÉRÉS”-re vagy „KÉRDÉSEK”-re.

 

7.) Egyéb információk:

  • Tárgyi eljárásban csak azon gazdasági szereplő tehet ajánlatot, aki korábban kitöltötte a MÁV Specifikus kérdőívet, és az jóváhagyásra került. Tehát nem elegendő, ha adott gazdasági szereplő SAP Ariba Network regisztrációval rendelkezik. Regisztráció leírását lásd 4.) pontban megjelölt Segédlet.
  • Regisztrációkor javasolt az IDÓZÓNA beállítása során magyarországi illetőségű gazdasági szereplő esetén Európa/Budapest vagy CET időzónát választani, mert ez Ajánlatkérő időzónája, így minden az adott eljárásban irányadó határidő azonos időzóna szerint értelmezhető! Már regisztrál ajánlattevők és felhasználóik a Felhasználó „Saját fiók” beállításai között állíthatják be az „Előnyben részesített időzóna”-t, melyeket javasoljuk Európa/Budapest vagy CET időzónára állítani.
  • Ajánlatkérő ezúton jelzi, hogy az eljárásban kiküldésre kerülő automatikus rendszerüzenetekben megjelölt határidők az időzónához kötötten jelennek meg, az adott eljárásban a rendszerben az Eseményben (RFP vagy árverés) rögzített határidők az irányadók! A határidőben való ajánlattétel Ajánlattevő felelőssége!
  • Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy az SAP Ariba Sourcing rendszer vonatkozásában felmerülő technikai vagy felhasználói kérdések vonatokozásában a rendszert üzemeltető Ariba Inc. (USA, 3410 Hillview Avenue, Palo Alto, CA 94304) tud tájékoztatást adni az SAP Ariba Help Center-en keresztül. Ha általános információra van szüksége a rendszer használatával kapcsolatban, akkor a dokumentáció és az oktatóanyagok eléréshez kattintson az SAP Ariba rendszer jobb felső sarkában található súgóközpontra a dokumentáció és az oktatóanyagok eléréséhez („Kezdőlap” és „Képzés” lehetőségek).

Amennyiben közvetlen támogatásra van szüksége, abban az esetben az SAP Ariba rendszer jobb felső sarkában található súgóközponton keresztül válassz

Megrendelő cég
MÁV-START Zrt.
Felelős személy
Ujvári Attila
Email
ujvari.attila2 [kukac] mav-szk.hu
Mobiltelefon
+36-30/074-5511
Meghirdetés
Jelentkezési / beadási határidő