Vasúti töltőállomások és kiszolgáló épületeinek ÉV vizsgálata

A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60.), mint Ajánlatkérő, a mai napon (2024. március 08. napján) „Vasúti töltőállomások és kiszolgáló épületeinek ÉV vizsgálata” tárgyban beszerzési eljárást indított.

Eredeti ajánlattételi határidő: 2024. 03.13. 12:00 óra volt.

I. számú meghosszabbított ajánlattételi határidő: 2024. 03. 19. (kedd) 14:00 óra!


A pályázati felhívás törzsszövege (mellékletek nélkül) a honlapon elérhető minden érdeklődő gazdasági szereplő részére.
Ajánlatkérő a tárgyi Pályázatban Dokumentációt készített (beleértve a Szerződéstervezetet, Nyilatkozatmintákat, Műszaki leírást, Érvényességek, Telephelyek és Ütemtervet, Tételes ártáblázatot, melyet térítésmentesen bocsát az érdeklődő gazdasági szereplők rendelkezésére.
Az ajánlat benyújtásához szükséges Dokumentációt (Műszaki leírás, Érvényességek, Telephelyek és Ütemterv, Nyilatkozatminták, Tételes ártáblázat) a jelen hirdetmény megjelenését követően kérhetők. 
Ajánlatkérő írásban (e-mailen) beérkező kérésre elektronikus úton megküldi a dokumentációt.
Kérjük érdeklődő gazdasági szereplőket, ez esetben az írásban/e-mailben a sos [pont] zsuzsanna [kukac] mav-szk [pont] hu (sos[dot]zsuzsanna[at]mav-szk[dot]hu)    e-mail címre megküldött kérelemben az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni:
Cég neve:
Székhelye:
Adószáma:
Kapcsolattartó neve:
Kapcsolattartó telefonszáma:
Az eljárással kapcsolatos minden információkérést kizárólag az pályázati felhívás 1. pontjában megjelölt kapcsolattartó személynél, írásban, e-mail útján lehet benyújtani. Ajánlatkérő a feltett kérdéseket írásban, e-mail formában válaszolja meg.
Ajánlattétel módja: elektronikusan, e-mailben
Az ajánlattétel határideje: 2024. március 13. 12:00 óra.
A dokumentumokat cégszerűen aláírva, vagy legalább fokozott biztonságú elektronikus aláírással szkennelve .pdf formátumban, a Tételes ártáblázatot szerkeszthető .excel formátumban is legyenek szívesek megküldeni a sos [pont] zsuzsanna [kukac] mav-szk [pont] hu (sos[dot]zsuzsanna[at]mav-szk[dot]hu)  e-mail címre.
Legalább fokozott biztonságú az elektronikus aláírás, ha az alábbi követelmények mindegyikének megfelel:
a) kizárólag az aláíróhoz köthető;
b) alkalmas az aláíró azonosítására;
c) olyan, elektronikus aláírás létrehozásához használt adatok felhasználásával hozzák létre, amelyeket az aláíró nagy megbízhatósággal kizárólag saját maga használhat;
d) olyan módon kapcsolódik azokhoz az adatokhoz, amelyeket aláírtak vele, hogy az adatok minden későbbi változása nyomon követhető. 
Az árajánlatokat pozitív egész számban, nettó HUF pénznemben kérjük megadni!
Jelen ajánlatkérés nem jelent Ajánlatkérő részéről megrendelési kötelezettséget. Ajánlatkérő bármikor dönthet úgy, hogy ajánlatkérését visszavonja, illetve az ajánlatkérést követően nem küld megrendelést. Ajánlatkérő a döntését külön indokolni nem köteles. Az ajánlatkérés visszavonásából, eredménytelenné nyilvánításából, illetve a megrendelés elmaradásából eredő károkért Ajánlatkérő semmilyen felelősséget nem vállal.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a számlakifizetés esedékessége a benyújtott számla kézhezvételét követő 30. naptári nap. Ajánlatkérő előleget nem fizet.
A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. esetében kizárólag elektronikus számla benyújtása fogadható el, az eszamla [kukac] mav [pont] hu (eszamla[at]mav[dot]hu)  e-mail címen.
Az elektronikus számlának meg kell felelnie az Áfa tv. 175. §-ában, továbbá az 1. számú mellékletében meghatározott követelményeknek.
Ajánlatkérő az árajánlatkérés eredményét illető döntést követően a szolgáltatás megrendelésről szerződést küld ki.
Tekintettel a 2016/679 EU rendelet és a 2011. évi CXII. törvény vonatkozó előírásaira a megküldésre kerülő személyes adatok kezelésére vonatkozóan a MÁV Szolgáltató Központ Zrt. adatkezelési tájékoztatója az alábbi linken érhető el: https://www.mavcsoport.hu/mav-csoport/adatkezelesi-tajekoztatok
Ajánlatkérő előírja a szerződéstervezet valamennyi Fél általi, Pp. 325. § (1) f) pont szerinti  elektronikus módon történő aláírását. A szerződésen valamennyi aláíró személynek a Pp. 325. § (1) f) pont szerinti  minősített vagy minősített tanúsítványon alapuló fokozott biztonságú elektronikus aláírását vagy bélyegzőjét, és időbélyegzőt szükséges elhelyeznie (a továbbiakban: minősített elektronikus aláírás). Az eljárás eredményeként kötendő szerződést felek minősített elektronikus aláírással kötelesek ellátni.
Ajánlatkérő a szolgáltató alkalmasságát arra, hogy minősített elektronikus aláírás kiállítására alkalmas, az alábbiak szerint ellenőrzi:
Bármely EU/EGT tagállamban honos ajánlattevő minősített elektronikus aláírásának hitelességét ajánlatkérő az ezen országok megbízhatósági listájának böngészőjében (https://eidas.ec.europa.eu/efda/tl-browser/#/screen/home) ellenőrzi. Az ezen listán lévő adatokat ajánlatkérő az ellenkező bizonyításáig valósnak ismeri el. A minősített elektronikus aláírásnak az Európai Unió vonatkozó szabályainak, így különösen a belső piacon történő elektronikus tranzakciókhoz kapcsolódó elektronikus azonosításról és bizalmi szolgáltatásokról, valamint az 1999/93/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről (2016. július 1-jével lépett a 1999/93/EK Irányelve helyébe) szóló, az Európai Parlament és a Tanács 910/2014/EU rendeletének meg kell felelnie.
Ajánlattevő nyertessége esetén, amennyiben harmadik országokban (azaz nem EU/EGT) honos ajánlattevőnek minősül ajánlattevő, a minősített elektronikus aláírásának hitelességét az ajánlattevőnek igazolnia kell az eljárás szerződéskötési szakaszában. Ajánlatkérő  igazolásra alkalmasnak fogadja el a minősített elektronikus aláírás bizalmi szolgáltatója által kiállított írásbeli nyilatkozatot, mely tartalmazza, hogy az általa tanúsított elektronikus aláírás megfelel az eIDAS rendeletben foglalt előrásoknak és a Pp. 325. § (1) f) pontjának.
Amennyiben a nyertes ajánlattevő az ajánlatában/részvételi jelentkezésében tett előzetes nyilatkozatában foglaltak ellenére az ajánlatkérő által megjelölt szerződéskötési határidőben mégsem tudja minősített elektronikus aláírásával ellátni a szerződést vagy a nyertes ajánlattevő aláírása a minősített aláírás követelményeinek nem felel meg, úgy ajánlatkérő azt a szerződéskötéstől való visszalépésnek tekinti.

Amennyiben a szerződés aláírása esetén tanúk aláírása is szükségessé válik, például tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013.évi V. törvény 6:7 § (4) bekezdésében foglalt előírásra, a tanúk aláírása is a fentiek szerinti feltételeknek megfelelő minősített elektronikus aláírással történhet.

 

Megrendelő cég
MÁV Szolgáltató Központ Zrt.
Felelős személy
Sós Zsuzsanna
Illetékesség
beszerző
Email
sos.zsuzsanna [kukac] mav-szk.hu
Telefon
+36-1-511-3611
Fax
+36-1-511-8534
Meghirdetés
Jelentkezési / beadási határidő