A MÁV Zrt. (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60.), mint Ajánlatkérő megbízásából a MÁV Szolgáltató Központ Zrt. , mint lebonyolító a mai napon (2023. augusztus 24. napján) 11086/2023/SZK számmal „MUNKAKÖRÜLMÉNY JAVÍTÓ KÉNYELMI HÁZTARTÁSI ESZKÖZÖK BESZERZÉSE MÁV ZRT. RÉSZÉRE 2023.” tárgyban beszerzési eljárást indított.
1.) A pályázati felhívás törzsszövege (mellékletek nélkül) a honlapon elérhető minden érdeklődő gazdasági szereplő részére.
Ajánlatkérő a tárgyi Pályázatban Dokumentációt készített (beleértve a szerződéstervezetet, nyilatkozatmintákat, műszaki leírást), melyet térítésmentesen bocsát az érdeklődő gazdasági szereplők rendelkezésére.
2.) Az ajánlatkérés az Ariba Inc. által üzemeltetett az SAP Ariba felületen történik. A SAP Ariba Network rendszer használatának és az ajánlatadásnak a részletes leírása az SAP Ariba rendszerbe belépve, a jobb felső sarokban a Súgó menüpont alatt elérhető Súgóközpontban.
Az SAP Ariba rendszer elérése: Ariba Network Beszállító vagy https://service.ariba.com/Supplier.aw
3.) Amennyiben gazdasági szereplő érdeklődik az eljárás iránt, úgy a Pályázati felhívás 3. pontjában megjelölt ügyintéző e-mail címén kell jeleznie az eljárás iránti érdeklődését Ajánlatkérő kapcsolattartója részére (másolatban kérjük a bergerne [pont] erki [pont] zsuzsanna [kukac] mav-szk [pont] hu (bergerne[dot]erki[dot]zsuzsanna[at]mav-szk[dot]hu) e-mail címre is).
Megküldendő információk:
Cég neve:
Székhelye:
Adószáma:
Kapcsolattartó neve*:
Kapcsolattartó telefonszáma:
E-mail címe:
*Lehetőleg a SAP Ariba rendszerben regisztrált kapcsolattartót kérünk megadni.
4.) SAP Ariba rendszerbe korábban regisztrált gazdasági szereplők figyelmébe:
Amennyiben gazdasági szereplő rendelkezik SAP Ariba Network regisztrációval, ahol a MÁV regisztrációs kérdőíve is jóváhagyásra került, úgy a 3.) pontban kért érdeklődés jelzését követően Ajánlatkérő hozzárendeli a tárgyi eljáráshoz a gazdasági szereplőt, melyet követően gazdasági szereplő teljes körűen hozzáférhet a pályázati dokumentációhoz, tehet fel kiegészítő tájékoztatás kérést, valamint nyújthat be ajánlatot és adott esetben hiánypótlást.
Fontos, hogy amennyiben gazdasági szereplő már regisztrált a SAP Ariba rendszerben, és nem a rendszerbe regisztrált kapcsolattartóját kívánja megjelölni a tárgyi eljárásban, hanem új, SAP Ariba rendszerben még nem regisztrált kapcsolattartón keresztül kíván tárgyi eljárásban ajánlatot benyújtani, akkor kérjük szíveskedjen az új kapcsolattartót a gazdasági szereplő felvenni az SAP Ariba rendszerben a kapcsolattartói közé. Az új kapcsolattartó SAP Ariba rendszerbe való regisztrálása gazdasági szereplő felelőssége! Lásd MÁV csoport honlapján „Szállítói regisztráció” oldalon közzétett ppt. formátumú Kézikönyvben Gyakori kérdések 2. Kérdés (https://www.mavcsoport.hu/mav-csoport/szallitominosites).
Ebben az esetben Ajánlatkérő ügyintézője az új kapcsolattartót is hozzárendeli a SAP Ariba rendszerben a tárgyi eljáráshoz. Tehát új kapcsolattartó bevonásakor nem szükséges a teljes regisztrációt elvégezniük, mert az a rendszerben duplikációhoz vezethet.
Fontos, hogy személyhez kötött email cím kerüljön megadásra a regisztráció során, kerülendő például az info@ vagy beszerzes@...,; ertekesites@... email ill. ertesites@ …. címek.
Amennyiben gazdasági szereplő már korábban regisztrált a SAP Ariba Network rendszerben, de a MÁV specifikus kérdőív még részéről nem került kitöltésre, akkor Bejelentkezést követően ez a kérdőív kitöltendőként megjelenik. A MÁV Specifikus kérdőív kitöltését és a „A teljes válasz elküldése”-t követően Ajánlatkérő Ügyintézője ellenőrzi és jóváhagyja a MÁV Csoport-hoz való regisztrációt.
5.) SAP Ariba rendszerbe még nem regisztrált gazdasági szereplők figyelmébe:
Amennyiben gazdasági szereplő nem rendelkezik regisztrációval a SAP Ariba rendszerében, akkor a 3.) pont szerinti érdeklődés jelzését követően Ajánlatkérő képviselője megküldi a gazdasági szereplő részére a SAP Ariba rendszerben történő regisztrációhoz szükséges meghívót.
A regisztráció lépéseit bemutató ppt-t jelen hirdetményhez csatoltan tölthetik le (lásd Segedlet_a_szallitoi_regisztraciohoz_uj_szallitok_reszere.ppt). Regisztráció során kérjük a Segédletben megjelölt lépéseket szíveskedjenek követni.
A regisztráció Ajánlatkérői elfogadását követően Ajánlatkérő a fentebb ismertetettek szerint hozzárendeli az eljáráshoz gazdasági szereplőt.
5.) Konzultáció, kiegészítő tájékoztatás kérése:
A gazdasági szereplő - az ajánlattétellel összefüggésben, a megfelelő ajánlattétel érdekében - kiegészítő tájékoztatást/felvilágosítást kérhet a pályázati felhívásban és dokumentumokban foglaltakkal kapcsolatban az SAP Ariba rendszerben – „ÜZENET ÍRÁSA” funkciógomb segítségével - legkésőbb az ajánlattételi határidő lejártát megelőző 2. munkanap 16:00 óráig, melyre Ajánlatkérő válaszát az SAP Ariba felületen – melyet gazdasági szereplő az „Eseményüzenetek” menü alatt olvashat ill. melyről kapcsolattartója e-mailes értesítést is kap - legkésőbb az ajánlattételi határidőt megelőző munkanap 10:00 óráig megküldi.
A rendszer az üzenet tárgyaként egy sorszámot generál és feltünteti az eljárás megnevezését, de a rendszerüzenetek közötti könnyebb azonosíthatóság érdekében kérjük, az üzenet tárgyát szíveskedjen átírni, pl. „KIEGÉSZÍTŐ TÁJÉKOZTATÁS KÉRÉS”-re vagy „KÉRDÉSEK”-re.
6.) Egyéb információk:
• Tárgyi eljárásban csak azon gazdasági szereplő tehet ajánlatot, aki korábban kitöltötte a MÁV Specifikus kérdőívet, és az jóváhagyásra került. Tehát nem elegendő, ha adott gazdasági szereplő SAP Ariba Network regisztrációval rendelkezik. Regisztráció leírását lásd 4.) pontban megjelölt Segédlet.
• Regisztrációkor javasolt az IDÓZÓNA beállítása során magyarországi illetőségű gazdasági szereplő esetén Európa/Budapest vagy CET időzónát választani, mert ez Ajánlatkérő időzónája, így minden az adott eljárásban irányadó határidő azonos időzóna szerint értelmezhető! Már regisztrál ajánlattevők és felhasználóik a Felhasználó „Saját fiók” beállításai között állíthatják be az „Előnyben részesített időzóna”-t, melyeket javasoljuk Európa/Budapest vagy CET időzónára állítani.
• Ajánlatkérő ezúton jelzi, hogy az eljárásban kiküldésre kerülő automatikus rendszerüzenetekben megjelölt határidők az időzónához kötötten jelennek meg, az adott eljárásban a rendszerben az Eseményben (RFP vagy árverés) rögzített határidők az irányadók! A határidőben való ajánlattétel Ajánlattevő felelőssége!
• Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy az SAP Ariba Sourcing rendszer vonatkozásában felmerülő technikai vagy felhasználói kérdések vonatokozásában a rendszert üzemeltető Ariba Inc. (USA, 3410 Hillview Avenue, Palo Alto, CA 94304) tud tájékoztatást adni az SAP Ariba Help Center-en keresztül. Ha általános információra van szüksége a rendszer használatával kapcsolatban, akkor a dokumentáció és az oktatóanyagok eléréshez kattintson az SAP Ariba rendszer jobb felső sarkában található súgóközpontra a dokumentáció és az oktatóanyagok eléréséhez („Kezdőlap” és „Képzés” lehetőségek).
• Amennyiben közvetlen támogatásra van szüksége, abban az esetben az SAP Ariba rendszer jobb felső sarkában található súgóközponton keresztül válassza a „Támogatás kérése” lehetőséget.