Bontási/átalakítási engedélyezési terv készítés és hatósági engedélyeztetése az alábbi műszaki tartalommal.
A 145. sz. vasútvonalon Tiszavárkony és Tiszajenő – Vezseny megállóhelyek kitérőinek bontása és azok helyére vágány építése, valamint azoknak a vágányoknak és kitérőknek a bontása, melyekre a folyópályává átalakítandó kitérők terelnek.
Tiszavárkony
1. számú 48 XI rendszerű talpfás kitérő bontása, helyére folyópálya építése 54r sínekből, 60cm-es alj távolságra, LM jelű vasbetonaljra, 50 cm vastag zúzottkő ágyazatba, geós leerősítéssel 34,14 m hosszban.
2. számú 48 XI rendszerű talpfás kitérő bontása, helyére folyópálya építése 54r sínekből, 60cm-es alj távolságra LM jelű vasbetonaljra, 50 cm vastag zúzottkő ágyazatba, geós leerősítéssel 34,14 m hosszban.
3. és 4. számú 34 I eg. rendszerű talpfás kitérők bontása és tereprendezés.
II. vágány: 290 m teljes hosszban bontás és tereprendezés.
I. vágány: 303 m teljes hosszban bontás és tereprendezés. I.vágányban a vágányzáró sorompók bontásra kerülnek.
Tiszajenő–Vezseny
1. számú 48 XI rendszerű talpfás kitérő bontása, helyére folyópálya építése 54r sínekből, 60cm-es alj távolságra, LM jelű vasbetonaljra, 50 cm vastag zúzottkő ágyazatba, geós leerősítéssel 34,14 m hosszban.
2. számú 48 XI rendszerű talpfás kitérő bontása, helyére folyópálya építése 54r sínekből, 60cm-es alj távolságra, LM jelű vasbetonaljra, 50 cm vastag zúzottkő ágyazatba, geós leerősítéssel 34,14 m hosszban.
I. vágány: 225 m hosszban bontás és tereprendezés. I. vágányban a vágányzáró sorompók bontásra kerülnek.
A szolgálati helyeken biztosító berendezési átalakítás nem történik, a megállóhelyeken lévő kulcsszekrények nem kerülnek bontásra.
Az elkészített terveket a hatóság által engedélyeztetni kell.
A munkának 2024. május 31-ig elkell készülnie.
Csatolmány | Méret |
---|---|
Ajánlattételi felhívás | 609.13 KB |