A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60.), mint Ajánlatkérő eljárást lebonyolító szervezet 2024.03.20. napján megindított 17805/2024/SZK „120 asztali hibavizsgáló készülékek beszerzése” tárgyú beszerzési eljárásban Ajánlatkérő tájékoztatja a Tisztelt Érdekelt Gazdasági Szereplőket, hogy az ajánlat benyújtásának határideje módosításra kerül.
Eredeti ajánlattételi határidő: 2024. szeptember 10-én 15:00 óra volt
I. sz. meghosszabbított ajánlattételi határidő: 2024. szeptember 24-én (kedd) 15:00 óra.
Kérjük az ajánlatot a hegedus [pont] jozsef [kukac] mav-szk [pont] hu (hegedus[dot]jozsef[at]mav-szk[dot]hu) email címre is legyenek kedvesek megküldeni.
A Pályázati felhívás jelen módosítással nem érintett rendelkezései továbbra is irányadóak az eljárásban.
A MÁV-START Zrt. mint Ajánlatkérő megbízásából a MÁV Szolgáltató Központ Zrt. (1134 Budapest, Dévai u.23.) mint Lebonyolító a mai napon (2024. augusztus 26. napján) 17805/2024/SZK számmal „EVM-120 asztali hibavizsgáló készülékek beszerzése” tárgyban beszerzési eljárást indított.
A pályázati felhívás törzsszövege és a Műszaki leírás (további mellékletek nélkül) a honlapon elérhető minden érdeklődő gazdasági szereplő részére.
Ajánlatkérő a tárgyi Pályázatban Dokumentációt készített (beleértve a szerződéstervezetet, nyilatkozatmintákat, ), melyet térítésmentesen bocsát az érdeklődő gazdasági szereplők rendelkezésére.
Az ajánlati dokumentáció (Műszaki leírás, Szerződéstervezet és Nyilatkozatminták) Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele.
Az ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje: 2024. szeptember 10-én (kedd) 15:00 óra
Ajánlatkérő írásban (e-mailen) beérkező kérésre elektronikus úton megküldi a dokumentációt.
Kérjük érdeklődő gazdasági szereplőket, ez esetben az írásban/e-mailben a katona-molnar [pont] eva [kukac] mav-szk [pont] hu (katona-molnar[dot]eva[at]mav-szk[dot]hu) e-mail címre megküldött kérelemben az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni:
Cég neve:
Székhelye:
Adószáma:
Kapcsolattartó neve:
Kapcsolattartó telefonszáma:
Konzultáció, kiegészítő tájékoztatás kérése:
Az Ajánlatkérő kéri az érdeklődő gazdasági szereplőket, hogy kérdéseiket szerkeszthető formátumban is legyenek szívesek megküldeni!
Az Érdeklődő Gazdasági Szereplő - az ajánlattétellel összefüggésben, a megfelelő ajánlattétel érdekében - kiegészítő tájékoztatást/felvilágosítást kérhet a pályázati felhívásban és dokumentumokban foglaltakkal kapcsolatban a felhívás 3. pontjában megjelölt kapcsolattartási pontokon legkésőbb az ajánlattételi határidő lejártát megelőző 2. munkanap 16:00 óráig, melyre Ajánlatkérő válaszát legkésőbb az ajánlattételi határidőt megelőző munkanap 10:00 óráig megküldi.
Amennyiben Ajánlattevő a kiegészítő tájékoztatás iránti kérelmét az ajánlattételi határidő lejártát megelőző 2. munkanap 16:00 órán túl küldi meg Ajánlatkérő részére, úgy Ajánlatkérő nem köteles a kiegészítő tájékoztatást megadni.
Az eljárással kapcsolatos minden információkérést kizárólag az pályázati felhívás 3. pontjában megjelölt kapcsolattartó személynél, írásban, e-mail útján lehet benyújtani. Ajánlatkérő a feltett kérdéseket írásban, e-mail formában válaszolja meg.
Csatolmány | Méret |
---|---|
pf_evm-120-vizsgalo-keszulek.pdf | 1.01 MB |
muszaki-leiras_asztali-vizsgalo-keszulek.pdf | 799.9 KB |
tajekoztatas-ajanlatteteli-hatarido-hosszabbitasarol_1.pdf | 394.04 KB |