Dokumentáció átvétele:
Ajánlatkérő jelen pályázatban Dokumentációt készített (beleértve a szerződéstervezetet, műszaki leírást, nyilatkozatmintákat), melyet térítésmentesen bocsát az Ajánlattevők rendelkezésére az ajánlati felhívással együtt.
Ajánlatkérő írásban (elektronikus úton) az ajánlati felhívás 22.13. pontjában megadott kapcsolattartójához beérkező kérésre elektronikus úton megküldi a dokumentációt Ajánlattevőnek. Ennek átvételéről elektronikus visszaigazolást kérünk a kapcsolattartó felé a potenciális Ajánlattevőktől.
Kérjük Ajánlattevőket, ez esetben az írásban/e-mailben a toma [pont] sandor [kukac] mavcsoport [pont] hu (toma[dot]sandor[at]mavcsoport[dot]hu) e-mail címre megküldött kérelemben az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni:
-
Cég neve:
-
Székhelye:
-
Adószáma:
-
Kapcsolattartó neve:
-
Kapcsolattartó elérhetősége (telefonszáma, e-mail címe):
Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a nyilatkozatmintákért valamint azok használatáért az Ajánlatkérő felelősséget nem vállal, azaz Ajánlattevők a formanyomtatványokat saját felelősségükre alkalmazhatják.
Az ajánlatkérés 22.16 pontja alapján:
Helyszíni bejárás:
Ajánlatkérő az Ajánlattevők számára helyszíni bejárás lehetőségét biztosítja a helyi adottságok megismerése céljából. A helyszíni bejáráson való részvétel nem feltétele a pályázatban történő részvételnek! A bejáráson való részvételi szándékot kérjük e-mailben jelezni az Ajánlatkérő ajánlati felhívás 22.13. pontjában megjelölt kapcsolattartója felé legkésőbb 2025. július 04. (Péntek) 11:00 óráig, név és mobiltelefonos elérhetőség megadásával.
Csatolmány | Méret |
---|---|
ajanlatkeres_inert-hulladek.pdf | 830.21 KB |