Tisztelt Érdekelt Gazdasági Szereplő!
Ajánlattételi határidő:
2017. november 23. 11:30 óra
Nyilatkozatminták átvétele:
Ajánlatkérő jelen Pályázatban dokumentációt készített (beleértve a szerződéstervezetet, műszaki leírást/tétellistát, nyilatkozatmintákat), melyet térítésmentesen bocsát az Ajánlattevők rendelkezésére.
Az ajánlati dokumentáció Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele. Az ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje 2017. november 23. 11:30 óra Az ajánlati dokumentáció – előzetes telefonos egyeztetés után – átvehető személyesen vagy meghatalmazott útján, a MÁV SZK Zrt. Beszerzési üzletág Szolgáltatás, Eszköz és IT beszerzés címén (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60. III. emelet 372 szoba), munkanapokon 9.00-14.00 óráig (2017. november 23. 11:30 óra). Ajánlatkérő a megjelölt kapcsolattartóhoz a kovacsne [pont] sebok [pont] zsuzsanna [kukac] mav-szk [pont] hu (kovacsne[dot]sebok[dot]zsuzsanna[at]mav-szk[dot]hu) e-mail címre írásban beérkező kérésre elektronikus úton megküldi a dokumentációt.
Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a nyilatkozatmintákért valamint azok használatáért az Ajánlatkérő felelősséget nem vállal, azaz Ajánlattevők a nyilatkozatmintákat saját felelősségükre alkalmazhatják.
Csatolmány | Méret |
---|---|
39272_2017_start_palyazati_felhivas_hormann_kapuk_karbantartasa_targyu_beszerzeshez.pdf | 1.02 MB |