Ajánlatkérő felhívja az Érdeklődő Gazdasági Szereplők figyelmét a pályázati felhívás 20.1-es pontjában foglaltakra:
Az Ajánlatkérő által készített Pályázati dokumentáció (beleértve a szerződéstervezetet, műszaki leírást, Kivitelezési Dokumentációt, árazatlan költségvetést) Ajánlattevő részére történő rendelkezésre bocsátásának feltétele az Ajánlattevő által kitöltött és aláírt titoktartási nyilatkozat Ajánlatkérő számára történő megküldése. A Pályázati dokumentációt (beleértve a Kivitelezési Dokumentációt, árazatlan költségvetést) Ajánlatkérő elektronikus adathordozón (CD/DVD lemezen) bocsátja rendelkezésre a titoktartási nyilatkozat kitöltését, cégszerű aláírását és Ajánlatkérő részére történő átadását/megküldését követően.
Ajánlatkérő a Pályázati dokumentációt térítésmentesen bocsátja az Ajánlattevők részére.
Az ajánlati dokumentáció Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele.
A titoktartási nyilatkozat átadásának/megküldésének paraméterei:
a) átvétel MÁV-START Zrt. (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60. 263. szoba) – munkanapokon 9.00-14.00 óráig, vagy
b) megküldés a herko [pont] piroska [kukac] mav-start [pont] hu (herko[dot]piroska[at]mav-start[dot]hu) e-mail címre.
Az elektronikus adathordozó átadásának paraméterei:
MÁV-START Zrt. (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60. 263. szoba) – munkanapokon 9.00-14.00 óráig.
Az ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje: 2018. július 17. 10:00 óra.
Kérjük az Érdeklődő Gazdaság Szereplőt, hogy amennyiben személyesen nem a cégjegyzésre jogosult személy veszi át a dokumentációt, legyen szíves cégszerűen aláírt meghatalmazást magával hozni, vagy megküldeni a dokumentáció igénylése során!
Kérjük az Érdeklődő Gazdasági Szereplőket, hogy a dokumentáció átvétele előtt legalább kettő órával jelezzék érkezésüket a MÁV Székházba.
Kapcsolattartó adatai:
- Herkó Piroska
- Telefon: +36 30 845 6073
- E-mail: herko [pont] piroska [kukac] mav-start [pont] hu (herko[dot]piroska[at]mav-start[dot]hu)
- Címe: 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60. „B” recepció 263-as iroda
Ajánlatkérő felhívja az Érdeklődő Gazdasági Szereplők figyelmét a pályázati felhívás 20.3-as pontjában foglaltaka:
Ajánlatkérő a sikeres ajánlattétel elősegítése érdekében helyszíni bejárást tart, melyen a részvétel nem kötelező:
1. Bejárás helyszíne: Pincehely (7084 Pincehely, Vasútállomás)
Bejárás időpontja: 2018. június 28. 09:30 óra.
2. Bejárás helyszíne: Szigetvár (7900 Szigetvár, Rákóczi Ferenc u. 35)
Bejárás időpontja: 2018. június 28 13:00 óra.
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy a helyszín bejárás nem minősül konzultációnak, a bejárás alkalmával Ajánlattevők kérdéseket nem tehetnek fel. A kérdéseket a konzultáció alkalmával a 20.4-as pontban foglaltak szerint és módon lehet Ajánlatkérő felé feltenni.
A helyszíni bejáráson résztvevők adatait (név, születési név, születési idő, születési hely, szig. szám, munkahely, telefonszám) 2018. június 27 14:00 óráig meg kell küldeni az 1. pontban megjelölt kapcsolattartó személynek írásban, e-mail útján.
Amennyiben nem érkezik jelentkezés a helyszíni bejárásra, az nem kerül megtartásra!
Csatolmány | Méret |
---|---|
20841_pf_pecs_pentarfeluj | 802.46 KB |
nyilatkozatmintak_6 | 48.15 KB |
titoktartasi_nyilatkozat_11.docx | 15.16 KB |