Pécs TSZVI, Pincehely, Szigetvár vasúti személypénztárak felújítása, korszerűsítése (Építés-kivitelezési munkák)

Ajánlatkérő felhívja az Érdeklődő Gazdasági Szereplők figyelmét a pályázati felhívás 20.1-es pontjában foglaltakra:

Az Ajánlatkérő által készített Pályázati dokumentáció (beleértve a szerződéstervezetet, műszaki leírást, Kivitelezési Dokumentációt, árazatlan költségvetést) Ajánlattevő részére történő rendelkezésre bocsátásának feltétele az Ajánlattevő által kitöltött és aláírt titoktartási nyilatkozat Ajánlatkérő számára történő megküldése. A Pályázati dokumentációt (beleértve a Kivitelezési Dokumentációt, árazatlan költségvetést) Ajánlatkérő elektronikus adathordozón (CD/DVD lemezen) bocsátja rendelkezésre a titoktartási nyilatkozat kitöltését, cégszerű aláírását és Ajánlatkérő részére történő átadását/megküldését követően.

 

Ajánlatkérő a Pályázati dokumentációt térítésmentesen bocsátja az Ajánlattevők részére.

Az ajánlati dokumentáció Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele.

A titoktartási nyilatkozat átadásának/megküldésének paraméterei:

a) átvétel MÁV-START Zrt. (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60. 263. szoba) – munkanapokon 9.00-14.00 óráig, vagy

b) megküldés a herko [pont] piroska [kukac] mav-start [pont] hu (herko[dot]piroska[at]mav-start[dot]hu) e-mail címre.

 

Az elektronikus adathordozó átadásának paraméterei:

MÁV-START Zrt. (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60. 263. szoba) – munkanapokon 9.00-14.00 óráig.

Az ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje: 2018. július 17. 10:00 óra.

 

Kérjük az Érdeklődő Gazdaság Szereplőt, hogy amennyiben személyesen nem a cégjegyzésre jogosult személy veszi át a dokumentációt, legyen szíves cégszerűen aláírt meghatalmazást magával hozni, vagy megküldeni a dokumentáció igénylése során!

Kérjük az Érdeklődő Gazdasági Szereplőket, hogy a dokumentáció átvétele előtt legalább kettő órával jelezzék érkezésüket a MÁV Székházba.

Kapcsolattartó adatai:

  • Herkó Piroska
  • Telefon: +36 30 845 6073
  • E-mail: herko [pont] piroska [kukac] mav-start [pont] hu (herko[dot]piroska[at]mav-start[dot]hu)
  • Címe: 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60. „B” recepció 263-as iroda

 

Ajánlatkérő felhívja az Érdeklődő Gazdasági Szereplők figyelmét a pályázati felhívás 20.3-as pontjában foglaltaka:

Ajánlatkérő a sikeres ajánlattétel elősegítése érdekében helyszíni bejárást tart, melyen a részvétel nem kötelező:

1. Bejárás helyszíne:       Pincehely (7084 Pincehely, Vasútállomás)

 Bejárás időpontja:             2018. június 28.  09:30 óra.

2. Bejárás helyszíne:       Szigetvár (7900 Szigetvár, Rákóczi Ferenc u. 35)

Bejárás időpontja:              2018. június 28 13:00 óra.

 

Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy a helyszín bejárás nem minősül konzultációnak, a bejárás alkalmával Ajánlattevők kérdéseket nem tehetnek fel. A kérdéseket a konzultáció alkalmával a 20.4-as pontban foglaltak szerint és módon lehet Ajánlatkérő felé feltenni.

A helyszíni bejáráson résztvevők adatait (név, születési név, születési idő, születési hely, szig. szám, munkahely, telefonszám) 2018. június 27 14:00 óráig meg kell küldeni az 1. pontban megjelölt kapcsolattartó személynek írásban, e-mail útján.

Amennyiben nem érkezik jelentkezés a helyszíni bejárásra, az nem kerül megtartásra!

Megrendelő cég
MÁV-START Zrt.
Meghirdetés
Jelentkezési / beadási határidő
Csatolmány Méret
20841_pf_pecs_pentarfeluj 802.46 KB
nyilatkozatmintak_6 48.15 KB
titoktartasi_nyilatkozat_11.docx 15.16 KB