A pályázati dokumentáció Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele!
Az ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje: 2018. november 5. 10 óra. Az ajánlati dokumentáció – előzetes telefonos egyeztetés után – átvehető személyesen vagy meghatalmazott útján, az Ajánlatkérő címén (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60. „B” recepció 263-as szoba), munkanapokon 10.00-16.00 óráig.
vagy
Ajánlatkérő írásban beérkező kérésre elektronikus úton megküldi a dokumentációt.
Kérjük Ajánlattevőket, utóbbi esetben Ajánlattevőben az írásban/e-mailben az adamenko [pont] izabella [kukac] mav-start [pont] hu (adamenko[dot]izabella[at]mav-start[dot]hu) e-mail címre megküldött kérelemben az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni:
Cég neve:
Székhelye:
Adószáma:
Kapcsolattartó neve:
Elérhetősége (telefonszám/fax/e-mail cím):
Csatolmány | Méret |
---|---|
palyazati_felhivas_103.pdf | 568.3 KB |