Partneri belföldi pénztárak üzemeltetése

Ajánlatkérő jelen Pályázatban nyilatkozatmintákat, valamint szerződéstervezetet és műszaki leírást készített (ajánlati dokumentáció), melyeket térítésmentesen bocsát az Ajánlattevők rendelkezésére.

Az ajánlati dokumentáció Ajánlatkérő jelen pályázati felhívás 1. pontjában megjelölt kapcsolattartójától való dokumentált átvétele a Pályázatban való részvétel feltétele. A ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje az ajánlattételi határidő.

Az ajánlati dokumentáció – előzetes telefonos egyeztetés után – átvehető személyesen vagy meghatalmazott útján, a MÁV – START Zrt. Beszerzési Igazgatóság címén (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60. 263. szoba), munkanapokon 9.00-14.00 óráig.

Ajánlatkérő az írásban (e-mailen) beérkező kérésre, elektronikus úton megküldi az ajánlati dokumentációt a Pályázó részére. A Pályázó az „Átvételi nyilatkozat” megnevezésű formanyomtatvány kitöltésével és cégszerű aláírásával igazolja a dokumentumok átvételét. (Nyilatkozatminta szerint, 12. sz. melléklet). Ebben az esetben nincs szükség a nyilatkozatminták személyes átvételére.

Kapcsolattartó: Balku Anett

Email: balku [pont] anett [kukac] mav-start [pont] hu (balku[dot]anett[at]mav-start[dot]hu)

Mobiltelefon: +36 30 259 2514

Fax: +36 1 511 1891

 

Megrendelő cég
MÁV-START Zrt.
Felelős személy
Balku Anett
Email
balku.anett [kukac] mav-start.hu
Mobiltelefon
+36 30 259 2514
Fax
+36 1 511 1891
Meghirdetés
Jelentkezési / beadási határidő