Nyilatkozatminták átvétele:
Ajánlatkérő jelen beszerzési eljárásban dokumentációt készített (beleértve a szerződéstervezetet, műszaki leírást, nyilatkozatmintákat), melyet térítésmentesen bocsát az Ajánlattevők rendelkezésére az pályázati felhívással együtt.
Az ajánlati dokumentáció Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele. Az ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje: 2019. július 19. 10:00 óra. Az ajánlati dokumentáció – előzetes telefonos egyeztetés után – átvehető személyesen vagy meghatalmazott útján, a MÁV-START Zrt. címén (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60. 263. szoba), munkanapokon 9.00-14.00 óráig (2019. július 19. 10:00 óráig). Emellett Ajánlatkérő az 1. pontban megjelölt kapcsolattartóhoz írásban beérkező kérésre elektronikus úton megküldi a dokumentációt.
Kérjük Ajánlattevőket, hogy az írásban/e-mailben megküldött kérelemben az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni:
· Cég neve:
· Székhelye:
· Adószáma:
· Kapcsolattartó neve:
· Elérhetősége (telefonszám/fax/e-mail cím):
Ajánlattételi határidő módosult 2019.07.25. 10:00 órára!
Csatolmány | Méret |
---|---|
palyazati_felhivas_elektromos_kisgepek.pdf | 636.37 KB |
kiegeszito_tajekoztatas_elektromos_kisgepek_beszerzese.pdf | 33.67 KB |
kiegeszito_tajekoztatas_ii_6.pdf | 167.27 KB |
kiegeszito_tajekoztatas_iii_1.pdf | 64.15 KB |
kiegeszito_tajekoztatas_iv_1.pdf | 43.44 KB |