A pályázati dokumentáció Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele!
Az ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje: 2019. július 19. 10.00 óra. Az ajánlati dokumentáció – előzetes telefonos egyeztetés után – átvehető személyesen vagy meghatalmazott útján, az Ajánlatkérő címén (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60. „B” recepció 263-as szoba), munkanapokon 9.00-15.00 óráig.
VAGY
Ajánlatkérő írásban beérkező kérésre elektronikus úton megküldi a dokumentációt
Kérjük Ajánlattevőket, utóbbi esetben Ajánlattevőben az írásban/e-mailben a vigh [pont] szidonia [kukac] mav-start [pont] hu (vigh[dot]szidonia[at]mav-start[dot]hu) e-mail címre megküldött kérelemben az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni:
Cég neve:
Székhelye:
Adószáma:
Kapcsolattartó neve:
Elérhetősége (telefonszám/fax/e-mail cím):
Csatolmány | Méret |
---|---|
palyazati_felhivas_126.pdf | 765.71 KB |