Irodatechnikai készülékek beszerzése

A pályázati dokumentáció Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele.

 

Az ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje: 2019. december 9. 11:00. Az ajánlati dokumentáció – előzetes telefonos egyeztetés után – átvehető személyesen vagy meghatalmazott útján, az Ajánlatkérő címén (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60. „B” recepció 263-as szoba), munkanapokon hétfő-csütörtök 9:00-15:00, pénteken 9:00-13:00-ig.

VAGY

Ajánlatkérő írásban beérkező kérésre elektronikus úton megküldi a dokumentációt.

Kérjük Ajánlattevőket, utóbbi esetben Ajánlattevőben az írásban/e-mailben a vigh [pont] szidonia [kukac] mav-start [pont] hu (vigh[dot]szidonia[at]mav-start[dot]hu) e-mail címre megküldött kérelemben az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni:

 

  • Cég neve:
  • Székhelye:
  • Adószáma:
  • Kapcsolattartó neve:
  • Elérhetősége (telefonszám/fax/e-mail cím):
Megrendelő cég
MÁV-START Zrt.
Meghirdetés
Jelentkezési / beadási határidő
Csatolmány Méret
palyazati_felhivas_148.pdf 618.88 KB
kiegeszito_tajekoztatas_51.pdf 61.08 KB