Nyilatkozatminták átvétele:
Ajánlatkérő jelen beszerzési eljárásban dokumentációt készített (beleértve a szerződéstervezetet, műszaki leírást, nyilatkozatmintákat), melyet térítésmentesen bocsát az Ajánlattevők rendelkezésére az pályázati felhívással együtt.
Az ajánlati dokumentáció Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele. Az ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje: 2020. március hónap 06. nap 13. óra 00 perc. Az ajánlati dokumentáció – előzetes telefonos egyeztetés után – átvehető személyesen vagy meghatalmazott útján, a MÁV-START Zrt. címén (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60. 129. szoba), munkanapokon 9.00-13.00 óráig (2020. március hónap 06. nap 13. óra 00 perc.). Emellett Ajánlatkérő az 1. pontban megjelölt kapcsolattartóhoz írásban beérkező kérésre elektronikus úton megküldi a dokumentációt.
Kérjük Ajánlattevőket, hogy az írásban/e-mailben megküldött kérelemben az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni:
- Cég neve:
- Székhelye:
- Adószáma:
- Kapcsolattartó neve:
- Elérhetősége (telefonszám/fax/e-mail cím):
Csatolmány | Méret |
---|---|
palyazati_felhivas_161.pdf | 719.38 KB |