A MÁV-START Zrt. (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60.), mint Ajánlatkérő, a mai napon (2020. november 24. napján) 23219/2020/START számmal „Microsoft licencek követése OpenValus 3 évre” tárgyban beszerzési eljárást indított.
A pályázati felhívás törzsszövege (mellékletek nélkül) a honlapon elérhető minden érdeklődő gazdasági szereplő részére.
Ajánlatkérő a tárgyi Pályázatban Dokumentációt készített (beleértve a szerződéstervezetet, a műszaki leírást, nyilatkozatmintákat), melyet térítésmentesen bocsát az Ajánlattevők rendelkezésére
Az ajánlati dokumentáció Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele.
Az ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje: 2020. november 27. 13.00 óra
Ajánlatkérő írásban (e-mailen) beérkező kérésre elektronikus úton megküldi a dokumentációt.
Kérjük Ajánlattevőket, ez esetben az írásban/e-mailben az antalfi [pont] julia [kukac] mav-szk [pont] hu (antalfi[dot]julia[at]mav-szk[dot]hu) e-mail címre megküldött kérelemben az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni:
Cég neve:
Székhelye:
Adószáma:
Kapcsolattartó neve:
Kapcsolattartó telefonszáma:
Konzultáció, kiegészítő tájékoztatás kérése:
Az Ajánlatkérő kéri az érdeklődő gazdasági szereplőket, hogy kérdéseiket szerkeszthető formátumban is legyenek szívesek megküldeni!
Ajánlattevők az alapajánlat összeállításának érdekében írásban kérdéseket tehetnek fel Ajánlatkérő felé (e-mailben az 1. pontban jelzett kapcsolattartó felé) 2020. november 25. napján 16.00-ig, amely kérdésekre Ajánlatkérő 2020. november 26. napján 10.00-ig megküldi válaszait.
Az előzőekben megjelölt határidőn túl, vagy egyéb módon érkezett kérdések, vagy a Pályázat tárgyától eltérő kérdések megválaszolásától Ajánlatkérő indoklás nélkül eltekinthet.
Az eljárással kapcsolatos minden információkérést kizárólag az 1. pontban megjelölt kapcsolattartó személynél, írásban, e-mail útján lehet benyújtani. Ajánlatkérő a feltett kérdéseket írásban, e-mail formában válaszolja meg.
Csatolmány | Méret |
---|---|
palyazati_felhivas_171.pdf | 974.99 KB |