22452/2020/START PÁLYÁZATI FELHÍVÁS JÉ RENDSZER FEDÉLZETI ESZKÖZEINEK BESZERZÉSE

Tisztelt Érdekelt Gazdasági szereplő!

Ajánlatkérő jelen Pályázatban Dokumentációt készített (beleértve a szerződéstervezetet, nyilatkozatmintákat, műszaki leírást), melyet térítésmentesen bocsát az Ajánlattevők rendelkezésére.

A formanyomtatványok Ajánlatkérő tartalmi elvárásait rögzítik, azok formájának alkalmazása nem kötelező. Felhívjuk továbbá a figyelmet arra, hogy a formanyomtatványokért valamint azok használatáért az Ajánlatkérő felelősséget nem vállal, azaz Ajánlattevők a formanyomtatványokat saját felelősségükre alkalmazhatják.

Az ajánlati dokumentáció Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele.

Az ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje: 2021. január 11. 11:00 óra.

Ajánlatkérő írásban (e-mailen) beérkező kérésre elektronikus úton megküldi a dokumentációt.

Kérjük Ajánlattevőket, ez esetben az írásban/e-mailben a kovacsne [pont] sebok [pont] zsuzsanna [kukac] mav-szk [pont] hu (kovacsne[dot]sebok[dot]zsuzsanna[at]mav-szk[dot]hu) e-mail címre megküldött kérelemben az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni:

Cég neve:

Székhelye:

Adószáma:

Kapcsolattartó neve:

Kapcsolattartó telefonszáma:

 

Budapest, 2020. 12.22.

Megrendelő cég
MÁV-START Zrt.
Felelős személy
Kovácsné Sebők Zsuzsanna
Email
kovacsne.sebok.zsuzsanna [kukac] mav-szk.hu
Telefon
06-1-511-3885
Meghirdetés
Jelentkezési / beadási határidő