Tisztelt Érdekelt Gazdasági szereplő!
Ajánlatkérő jelen Pályázatban Dokumentációt készített (beleértve a szerződéstervezetet, nyilatkozatmintákat, műszaki leírást), melyet térítésmentesen bocsát az Ajánlattevők rendelkezésére.
A formanyomtatványok Ajánlatkérő tartalmi elvárásait rögzítik, azok formájának alkalmazása nem kötelező. Felhívjuk továbbá a figyelmet arra, hogy a formanyomtatványokért valamint azok használatáért az Ajánlatkérő felelősséget nem vállal, azaz Ajánlattevők a formanyomtatványokat saját felelősségükre alkalmazhatják.
Az ajánlati dokumentáció Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele.
Az ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje: 2021. január 11. 11:00 óra.
Ajánlatkérő írásban (e-mailen) beérkező kérésre elektronikus úton megküldi a dokumentációt.
Kérjük Ajánlattevőket, ez esetben az írásban/e-mailben a kovacsne [pont] sebok [pont] zsuzsanna [kukac] mav-szk [pont] hu (kovacsne[dot]sebok[dot]zsuzsanna[at]mav-szk[dot]hu) e-mail címre megküldött kérelemben az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni:
Cég neve:
Székhelye:
Adószáma:
Kapcsolattartó neve:
Kapcsolattartó telefonszáma:
Budapest, 2020. 12.22.
Csatolmány | Méret |
---|---|
palyazati_felhivas_start_je_rendszer_fedelz_e.pdf | 1.31 MB |