1. A Közbeszerzési Dokumentumokat ajánlatonként legalább egy ajánlattevőnek, vagy az ajánlatban megnevezett alvállalkozónak elektronikus úton el kell érnie az ajánlattételi határidő lejártáig. A Közbeszerzési Dokumentumok „elérése” alatt Ajánlatkérő az erre a célra rendszeresített regisztrációs adatlap kitöltését, az ajánlatkérő kapcsolattartója részére történő megküldését és annak a kapcsolattartó általi visszaigazolását érti, vagy regisztrációs adatlap megküldés és ajánlatkérői visszaigazolás hiányában Ajánlattevőnek csatolnia kell egy cégszerűen aláírt nyilatkozatot ajánlatához, arról hogy a honlapon elérhető dokumentumokat az ajánlattételi határidő előtt elérte letöltötte. Az ajánlattevő felelőssége, hogy az ajánlattételi határidő lejártáig ajánlatkérő honlapját rendszeresen figyelemmel kísérje és szükség esetén a folyamatában későbbiekben feltöltött dokumentumokat (pl. kiegészítő tájékoztatásokat) letöltse. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet arra, hogy az eljárásban az ajánlattevő köteles azt bizonyítani, hogy a közbeszerzési dokumentumokat elérte.
A Közbeszerzési Dokumentumok „elérése” az érvényes ajánlattétel feltétele.
2. Helyszíni bejárás
Ajánlatkérő a Kbt. 56. § (7) bekezdése szerint az ajánlattevők számára helyszíni bejárás lehetőségét biztosítja.
Bejárás helyszíne: Budapest Istvántelek műhely: 1045 Budapest Elem utca 5.-7., 1045 Budapest Bécsi utca 1. (az első személy, a második gépkocsis megközelítést tesz lehetővé)
Ajánlatkérő felhívja az érdeklődő gazdasági szereplők figyelmét, hogy a helyszíni bejárás eredetileg meghirdetett időpontja módosult!
Helyszíni bejárás (eredetileg meghirdetett) időpontja: 2018.04.25. 08-14:00 óra
A helyszíni bejáráson ajánlattevőnként maximum 5 fő (közös ajánlattevők esetében közös ajánlattevő részéről maximum 8 fő vehet részt. A helyszíni bejáráshoz az ajánlattevők (illetve közös ajánlattevők) legkésőbb a helyszíni bejárás időpontját megelőző 2 munkanappal korábban kötelesek megadni (a I.1. pontban megadott kapcsolattartó részére írásban megküldve) a bejáráson részt vevők nevét és személyi azonosító okiratai számát.
Az ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét, hogy a helyszíni bejáráson lehetőségük van a 2006 és 2010 között beszerzett FLIRT típusú motorvonatok 1 példányának, valamint a 2014 és 2016 között beszerzett FLIRT típusú motorvonatok 1 példányának megtekintésére, az egységes, emelt szolgáltatási színvonal kialakítása és a szolgáltatási színvonal emelése érdekében elvégzendő feladatok megvizsgálására, de konzultáció nem történik.
A Kbt. 52. § (2) bekezdése alapján Ajánlatkérő a helyszíni bejárásra tekintettel a Kbt.-ben előírt minimális ajánlattételi határidőnél hosszabb ajánlattételi határidőt biztosít.
Csatolmány | Méret |
---|---|
2018-ojs072-160694-hu.pdf | 176.6 KB |
kozbeszerzesi_dokumentumok_61.pdf | 1.81 MB |
vallalkozasi_szerzodes_6.pdf | 586.08 KB |
muszaki_feltetfuzet_2-4_415_001-060_palyaszamu_villamos_motorvonatok.pdf | 4.02 MB |
nyilatkozatmintak_37.docx | 155.28 KB |
regisztracios_adatlap_75.docx | 50.56 KB |
tajekoztatas_az_ajanlati_felhivas_es_kd_modositasarol_flirt_egysegesites.pdf | 530.96 KB |
tajekoztatas_a_helyszini_bejarasrol_flirt_egysegesites.pdf | 61.84 KB |
2018-ojs080-180020-hu.pdf | 90.04 KB |
modositott_flirt_egysegesites_kd_korr.pdf | 1.81 MB |
modositott_nyilatkozatmintak_korr.docx | 155.8 KB |
jegyzokonyv_helyszini_bejarasrol_0.pdf | 43.27 KB |
kiegeszito_tajekoztatas_flirt_egysegesites.pdf | 269.15 KB |
2._tajekoztatas_a_modositasrol_flirt_egysegesites_1.pdf | 556.36 KB |
2018-ojs099-227105-hu.pdf | 76.71 KB |
2._modositott_flirt_egysegesites_kd_korr.pdf | 1.81 MB |
modositott_muszaki_feltetfuzet_2-4_415_001-060_palyaszamu_villamos_motorvonatok.pdf | 4.03 MB |