Hagyományos nyomtatványok beszerzése

Ajánlatkérő a Pályázati Dokumentumokat (a szerződéstervezetet, műszaki specifikációt, nyilatkozatmintákat, árazatlan költségvetést), térítésmentesen bocsátja az Ajánlattevők rendelkezésére az alábbiak szerint:

A Dokumentumokat Ajánlatkérő jelen pályázati felhívás 1. pontjában megjelölt kapcsolattartójától kizárólag Titoktartási nyilatkozat cégszerű aláírását és Ajánlatkérő részére történő megküldését követően bocsátja Ajánlattevők rendelkezésére. (Titoktartási nyilatkozat a pályázati felhívás 5. sz. melléklete -26. oldal)

A pályázati dokumentumok Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele.

A Dokumentumok beszerzésének határideje az ajánlattételi határidő, azaz: 2022. szeptember 19. (hétfő) 12:00 óra.

Ajánlatkérő az pályázati dokumentumok beszerzésének határidejéig írásban beérkező kérésre elektronikus úton megküldi a dokumentumokat.

Kérjük Ajánlattevőket, hogy az írásban/e-mailben megküldött titoktartási nyilatkozatban az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni: 

  • Cég neve; 
  • Székhelye;
  • Adószáma;
  • Kapcsolattartó neve; 
  • Kapcsolattartó elérhetősége (telefonszáma, e-mail címe).

A nyilatkozatminták Ajánlatkérő tartalmi elvárásait rögzítik, azok formájának alkalmazása nem kötelező. Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a nyilatkozatmintákért valamint azok használatáért az Ajánlatkérő felelősséget nem vállal, azaz Ajánlattevők a formanyomtatványokat saját felelősségükre alkalmazhatják.

Megrendelő cég
MÁV-START Zrt.
Felelős személy
Bellus Ibolya
Illetékesség
Beszerzés
Email
bellus.ibolya [kukac] mav-start.hu
Meghirdetés
Jelentkezési / beadási határidő