„Solymár, Szob alsó, Vác-Alsóváros, Martfű állomást érintő partneri pénztárak üzemeltetése”
a továbbiakban
„Partneri belföldi pénztárak üzemeltetése”
tárgyú beszerzéshez
- A pályázat tartalma
A MÁV-START Zrt., mint Ajánlatkérő (a továbbiakban: Ajánlatkérő vagy MÁV-START Zrt.) megbízza az eljárás nyerteseként kiválasztott Ajánlattevő(ke)t (a továbbiakban: Ajánlattevő) az Ajánlatkérő által kibocsátott vasúti belföldi menetjegyek, bérletek, valamint helybiztosítási okmányok (a továbbiakban együttesen: menetjegyek) értékesítésével az alábbi két részajánlatban megjelölt értékesítési helyeken és időszakban:
- részajánlat tekintetében: Solymár, Vác Alsóváros, Szob alsó; folyamatos értékesítés (éves)
- részajánlat tekintetében: Martfű; folyamatos értékesítés (éves)
A menetjegy-értékesítés az Ajánlatkérő nevében történik.
A szerződés szerinti menetjegy-értékesítési tevékenység megkezdésének feltétele a megfelelő ingatlan megléte, és annak nyertes Ajánlattevő általi igazolása.
A menetjegy-értékesítést a nyertes Ajánlattevő saját humán erőforrás biztosításával kell, hogy végezze. Megbízott köteles feladatait megfelelően képzett, vasúti menetjegy-értékesítő vagy azzal egyenértékű vasúti személypénztáros vizsgával rendelkező szakemberekkel ellátni, ennek részletes feltételrendszerét a szerződéstervezet tartalmazza.
Az Ajánlatkérő által meghatározott részletes műszaki elvárásokat a Szakmai leírás (I. számú melléklet) és a Szerződéstervezet (II. számú melléklet) tartalmazza.
2. Dokumentáció igénylése
Az ajánlati dokumentáció Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele.
Az ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje:
2021. február 17. 16:00 óra.
Ajánlatkérő az ajánlati dokumentáció beszerzésének határidejéig írásban beérkező kérésre elektronikus úton (e-mailben) megküldi a dokumentációt.
Kérjük Ajánlattevőket, az írásban/e-mailben megküldött kérelemben az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni:
· Cég neve:
· Székhelye:
· Adószáma:
· Kapcsolattartó neve:
· Elérhetősége (telefonszám/fax/e-mail cím):
3. Az ajánlatok benyújtása és az ajánlattételi határidő
2021. február 18. 12:00 óra
Az ajánlatok kizárólag elektronikusan (e-mail formájában) nyújthatók be az ajánlattételi határidő lejártáig:
MÁV-START Zrt.,
Beszerzési Igazgatóság
Beszerzési Működéstámogatás szervezet
dr. Vidák Renáta Katalin
vidak [pont] renata [pont] katalin [kukac] mav-start [pont] hu (vidak[dot]renata[dot]katalin[at]mav-start[dot]hu)
Csatolmány | Méret |
---|---|
palyazati_felhivas_32525-2020_partneri_penztarak.pdf | 1.12 MB |