Solymár, Szob alsó, Vác-Alsóváros, Martfű állomást érintő partneri pénztárak üzemeltetése

 

„Solymár, Szob alsó, Vác-Alsóváros, Martfű állomást érintő partneri pénztárak üzemeltetése”

a továbbiakban

Partneri belföldi pénztárak üzemeltetése

tárgyú beszerzéshez

 

  1. A pályázat tartalma

 

A MÁV-START Zrt., mint Ajánlatkérő (a továbbiakban: Ajánlatkérő vagy MÁV-START Zrt.) megbízza az eljárás nyerteseként kiválasztott Ajánlattevő(ke)t (a továbbiakban: Ajánlattevő) az Ajánlatkérő által kibocsátott vasúti belföldi menetjegyek, bérletek, valamint helybiztosítási okmányok (a továbbiakban együttesen: menetjegyek) értékesítésével az alábbi két részajánlatban megjelölt értékesítési helyeken és időszakban:

  1. részajánlat tekintetében: Solymár, Vác Alsóváros, Szob alsó; folyamatos értékesítés (éves)
  2. részajánlat tekintetében: Martfű; folyamatos értékesítés (éves)

A menetjegy-értékesítés az Ajánlatkérő nevében történik.

A szerződés szerinti menetjegy-értékesítési tevékenység megkezdésének feltétele a megfelelő ingatlan megléte, és annak nyertes Ajánlattevő általi igazolása.

A menetjegy-értékesítést a nyertes Ajánlattevő saját humán erőforrás biztosításával kell, hogy végezze. Megbízott köteles feladatait megfelelően képzett, vasúti menetjegy-értékesítő vagy azzal egyenértékű vasúti személypénztáros vizsgával rendelkező szakemberekkel ellátni, ennek részletes feltételrendszerét a szerződéstervezet tartalmazza.

Az Ajánlatkérő által meghatározott részletes műszaki elvárásokat a Szakmai leírás (I. számú melléklet) és a Szerződéstervezet (II. számú melléklet) tartalmazza.

 

2. Dokumentáció igénylése

Az ajánlati dokumentáció Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele. 

Az ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje:

2021. február 17. 16:00 óra.

Ajánlatkérő az ajánlati dokumentáció beszerzésének határidejéig írásban beérkező kérésre elektronikus úton (e-mailben) megküldi a dokumentációt.

Kérjük Ajánlattevőket, az írásban/e-mailben megküldött kérelemben az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni:

·         Cég neve:

·         Székhelye:

·         Adószáma:

·         Kapcsolattartó neve:

·         Elérhetősége (telefonszám/fax/e-mail cím):

 

 

3. Az ajánlatok benyújtása és az ajánlattételi határidő

2021. február 18. 12:00 óra

Az ajánlatok kizárólag elektronikusan (e-mail formájában) nyújthatók be az ajánlattételi határidő lejártáig:

MÁV-START Zrt.,

Beszerzési Igazgatóság

Beszerzési Működéstámogatás szervezet

dr. Vidák Renáta Katalin

vidak [pont] renata [pont] katalin [kukac] mav-start [pont] hu (vidak[dot]renata[dot]katalin[at]mav-start[dot]hu)

 

Megrendelő cég
MÁV-START Zrt.
Magyar szám
32525/2020/START
Felelős személy
dr. Vidák Renáta Katalin
Email
vidak.renata.katalin [kukac] mav-start.hu
Mobiltelefon
+36 (30) 585-6414
Meghirdetés
Jelentkezési / beadási határidő