1. A pályázat tartalma
A MÁV-START Zrt., mint Ajánlatkérő Szolnok Vasúti járműjavító telephelyén a forgóváz javító csarnokban szükségessé vált egy 5 tonnás futódaru beszerzése és telepítése a meglévő darupályára. A darupályán jelenleg három daru üzemel, a darupálya teherbírása 5 tonna. A darupálya 2018-ban felújításra került. Az egyik meglévő daru elavult, annak korszerűsítése műszaki és gazdasági szempontból nem javasolt, így Ajánlatkérő a kicseréléséről döntött. A jelen versenyeztetés tárgya szerinti daru ennek a helyére kerül.
A munka tartalma:
A régi 3 tonnás daru lebontása, telephelyen belül tárolási helyre szállítása. A nyertes ajánlattevőként szerződő félnek (továbbiakban: Nyertes) a lebontott daru szerkezeti elemeit át kell adnia az Ajánlatkérőnek selejtezésre.
A Nyertesnek az új 5 tonnás, rádiós távvezérlővel ellátott futódarut meg kell terveznie, telepítenie kell az Ajánlatkérőnél már meglévő darupályára, a működéshez szükséges egységekkel, biztonsági berendezésekkel együtt (továbbiakban: Berendezés).
A Nyertes feladata a kivitelezési munkához kapcsolódó mérések, vizsgálatok (MSZ 6726, MSZ 9721) elvégzése.
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy az új daru tervezését, telepítését, és az azt követő használatba vételt az Innovációs és Technológiai Minisztérium Vasúti Hatósági Főosztály eljárása szerint tanúsíttatni, engedélyeztetni szükséges a 289/2012. (X. 11.) Korm. rendelet szerint. Mindennemű, a sikeres üzembehelyezéshez szükséges tanúsítási, engedélyeztetési feladat a Nyertes feladata azzal, hogy a kötelező hatósági díjakat Ajánlatkérő közvetlenül fizeti meg az arra jogosult hatóság felé.
Nyertes feladata a tervek elkészítéséhez és a használatbavételi engedély kiadásához szükséges vizsgálatok, próbák lefolytatása, a Berendezés üzembe helyezése – ide értve a Berendezés kezelésének oktatását is.
Nyertes köteles továbbá az építőipari kivitelezési tevékenységről szóló 191/2009. (IX. 15.) Kormányrendelet rendelkezéseinek mindenben megfelelő kivitelezési dokumentáció elkészítésére és átadására.
Az Ajánlatkérő által meghatározott részletes műszaki elvárásokat a Műszaki leírás (I. számú melléklet) és a Vállalkozási szerződés (II. számú melléklet) tartalmazza.
2. Helyszíni bejárás
Ajánlatkérő az ajánlattétel elősegítése érdekében helyszíni bejárást tart az Ajánlattevők részére. A helyszíni bejárás időpontja: 2020. augusztus 6. 11 óra 00 perc
Bejárás helyszíne: MÁV-START Zrt. Szolnok VJJ, 5000 Szolnok, Kőrösi út 1-3.
A bejáráson való részvétel nem kötelező!
A helyszíni bejáráson való részvételi szándékot a jelentkezők legkésőbb 2020. augusztus 6. 10 óra 00 percig kötelesek jelezni!
3. Dokumentáció igénylése
Az ajánlati dokumentáció Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele. Az ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje: 2020. augusztus 25. 12 óra 00 perc.
Ajánlatkérő az ajánlati dokumentáció beszerzésének határidejéig írásban beérkező kérésre elektronikus úton (e-mailben) megküldi a dokumentációt.
Kérjük Ajánlattevőket, az írásban/e-mailben megküldött kérelemben az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni:
· Cég neve:
· Székhelye:
· Adószáma:
· Kapcsolattartó neve:
· Elérhetősége (telefonszám/fax/e-mail cím):
4. Az ajánlatok benyújtása és az ajánlattételi határidő
2020. augusztus 25. 12 óra 00 perc
Az ajánlatok kizárólag elektronikusan (e-mail formájában) nyújthatók be az ajánlattételi határidő lejártáig:
MÁV-START Zrt.,
Beszerzési Igazgatóság
Beszerzési Működéstámogatás szervezet
Hideghéti- Szemerédi Anna Zsófia
hidegheti [pont] anna [kukac] mav-start [pont] hu (hidegheti[dot]anna[at]mav-start[dot]hu)
Csatolmány | Méret |
---|---|
8424_2020_palyazati_felhivas_kt.pdf | 1.11 MB |