IC+ 70 sorozatgyártás projekt - Forgóvázak (legalább 200 km/h névleges sebességű, légrugós kivitelű), komplett fékrendszerek és flexball vezetékek beszerzése

Tisztelt érdeklődő gazdasági szereplő!

Ajánlatkérő az ajánlattétel elősegítése érdekében rendelkezésre bocsát Közbeszerzési Dokumentumokat, mely tartalmazza az ajánlat elkészítésével kapcsolatban a gazdasági szereplők részére szükséges információkról szóló tájékoztatást, az ajánlat részeként benyújtandó igazolások, nyilatkozatok jegyzékét, az Egységes Európai Közbeszerzési Dokumentum mintáját, valamint a további ajánlott igazolás- és nyilatkozatmintákat.

A Közbeszerzési Dokumentumokat Ajánlatkérő az ajánlati felhívás közzétételének időpontjától, korlátlanul, elektronikus úton, térítésmentesen teszi hozzáférhetővé a gazdasági szereplők számára azzal, hogy a Közbeszerzési Dokumentumok részét képező műszaki leírást részletesen (jellegrajzok, műszaki adatok, műszaki rajzok stb.) a Kbt. 39. § (2) bekezdés d) pontja figyelembe vételével a gazdasági szereplő kifejezett kérésére, titoktartási nyilatkozat kitöltését, cégszerű aláírását és Ajánlatkérő részére történő átadását / megküldését követően, elektronikus adathordozón bocsátja rendelkezésre.

Az összeférhetetlenségi és titoktartási nyilatkozat (16. számú melléklet) átadásának/megküldésének paraméterei:

  1. átvétel MÁV-START Zrt. (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60. 129. szoba) – munkanapokon 9.00-14.00 óráig, vagy

  2. megküldés a horvath [pont] csaba [pont] miklos [kukac] mav-start [pont] hu (horvath[dot]csaba[dot]miklos[at]mav-start[dot]hu) e-mail címre.

Az elektronikus adathordozó átadásának paraméterei:

MÁV-START Zrt. (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60. 129. szoba) – munkanapokon 9.00-14.00 óráig. (kivéve 2017. december 27-28.-29. és 2018 január 2., amikor Ajánlatkérőnél tevékenységi szünet lesz!)

A Közbeszerzési Dokumentumokat ajánlatonként legalább egy Ajánlattevőnek, vagy az ajánlatában megnevezett alvállalkozónak elektronikus úton el kell érnie az ajánlattételi határidő lejártáig.

A Közbeszerzési Dokumentumok „elérése” alatt Ajánlatkérő az erre a célra rendszeresített regisztrációs adatlap kitöltését valamint annak az Ajánlatkérő kapcsolattartója részére történő megküldését, valamint Ajánlatkérő általi visszaigazolását érti, vagy regisztrációs adatlap megküldés és ajánlatkérői visszaigazolás hiányában Ajánlattevőnek csatolnia kell egy cégszerűen aláírt nyilatkozatot ajánlatához, amelyben rögzíti, hogy a közbeszerzési dokumentumokat (fentiekben felsoroltak szerint) az ajánlattételi határidő lejárta előtt elérte, azok letöltéséről gondoskodott.

Ajánlatkérő a kiegészítő tájékoztatások honlapra történő feltöltéséről csak azon gazdasági szereplőket értesíti közvetlenül, akik érdeklődésüket Ajánlatkérőnél előzetesen jelezték. Egyéb esetekben a gazdasági szereplő felelőssége, hogy az ajánlattételi határidő lejártáig ajánlatkérő honlapját rendszeresen figyelemmel kísérje és szükség esetén a folyamatában későbbiekben feltöltött dokumentumokat (kiegészítő tájékoztatásokat) letöltse. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet arra, hogy az eljárásban a Gazdasági Szereplő köteles azt bizonyítani, hogy a közbeszerzési dokumentumokat az ajánlattételi határidő lejártáig elérte.

Ajánlattevő kötelessége, hogy teljes körű ismereteket szerezzen a maga számára a közbeszerzési eljárás minden vonatkozásában az ajánlat benyújtása előtt. Ajánlatkérő feltételezi, hogy az Ajánlattevő minden olyan információt beszerzett, amely az ajánlat elkészítéséhez szükséges.

Üdvözlettel

Ajánlatkérő képviselője

Megrendelő cég
MÁV-START Zrt.
Magyar szám
KÉ 18134/2017
EU szám
TED 2017/S 241-501309
Felelős személy
Horváth Csaba Miklós
Email
horvath.csaba.miklos [kukac] mav-szk.hu
Mobiltelefon
[+36-30] 396 3569
Meghirdetés
Jelentkezési / beadási határidő