Jegykiadó automaták beszerzése adásvételi szerződés keretében

A Közbeszerzési Dokumentumokat ajánlatonként legalább egy ajánlattevőnek, vagy az ajánlatban megnevezett alvállalkozónak elektronikus úton el kell érnie az ajánlattételi határidő lejártáig. A Közbeszerzési Dokumentumok „elérése” alatt Ajánlatkérő az erre a célra rendszeresített regisztrációs adatlap kitöltését, az ajánlatkérő kapcsolattartója részére történő megküldését és annak a kapcsolattartó általi visszaigazolását érti, vagy regisztrációs adatlap megküldés és ajánlatkérői visszaigazolás hiányában Ajánlattevőnek csatolnia kell egy cégszerűen aláírt nyilatkozatot ajánlatához, arról hogy a honlapon elérhető dokumentumokat az ajánlattételi határidő előtt elérte letöltötte. Az ajánlattevő felelőssége, hogy az ajánlattételi határidő lejártáig ajánlatkérő honlapját rendszeresen figyelemmel kísérje és szükség esetén a folyamatában későbbiekben feltöltött dokumentumokat (pl. kiegészítő tájékoztatásokat) letöltse. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet arra, hogy az eljárásban az ajánlattevő köteles azt bizonyítani, hogy a közbeszerzési dokumentumokat elérte.

A Közbeszerzési Dokumentumok „elérése” az érvényes ajánlattétel feltétele.

Megrendelő cég
MÁV-START Zrt.
EU szám
2018/S 035 077124
Felelős személy
Pénzes Anikó
Email
penzes.aniko [kukac] mav-start.hu
Meghirdetés
Jelentkezési / beadási határidő