IC+ 70 sorozatgyártás projekt – Rokkantemelő lift beszerzése többcélú teres kocsihoz

A Közbeszerzési Dokumentumokat ajánlatonként legalább egy Ajánlattevőnek, vagy az ajánlatában megnevezett alvállalkozónak elektronikus úton el kell érnie az ajánlattételi határidő lejártáig.

A Közbeszerzési Dokumentumok „elérése” alatt Ajánlatkérő az erre a célra rendszeresített regisztrációs adatlap kitöltését valamint annak az Ajánlatkérő kapcsolattartója részére történő megküldését, valamint Ajánlatkérő általi visszaigazolását érti, vagy regisztrációs adatlap megküldés és ajánlatkérői visszaigazolás hiányában Ajánlattevőnek csatolnia kell egy cégszerűen aláírt nyilatkozatot ajánlatához, amelyben rögzíti, hogy a közbeszerzési dokumentumokat (fentiekben felsoroltak szerint) az ajánlattételi határidő lejárta előtt elérte, azok letöltéséről gondoskodott.

Ajánlatkérő a kiegészítő tájékoztatások honlapra történő feltöltéséről csak azon Gazdasági Szereplőket értesíti közvetlenül, akik érdeklődésüket Ajánlatkérőnél előzetesen jelezték. Egyéb esetekben a Gazdasági Szereplő felelőssége, hogy az ajánlattételi határidő lejártáig ajánlatkérő honlapját rendszeresen figyelemmel kísérje és szükség esetén a folyamatában későbbiekben feltöltött dokumentumokat (kiegészítő tájékoztatásokat) letöltse. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet arra, hogy az eljárásban a Gazdasági Szereplő köteles azt bizonyítani, hogy a közbeszerzési dokumentumokat az ajánlattételi határidő lejártáig elérte.

Megrendelő cég
MÁV-START Zrt.
EU szám
TED 2018/S 074-165534
Felelős személy
dr. Panyiczki Adrienn
Email
panyiczki.adrienn [kukac] mav-start.hu
Telefon
+36 302053895
Meghirdetés
Jelentkezési / beadási határidő