Infrastruktúra és gördülő állomány karbantartó szoftver és IT alkalmazás konszolidáció II. ütem” projekt keretében beszerzendő erőforrás-, és műszaki folyamatokat támogató szoftver csomag és bevezetési szolgáltatás beszerzése a MÁV – START Zrt. és MÁV Zrt

A Közbeszerzési Dokumentumokat ajánlattevőnként legalább egy ajánlattevőknek, vagy a ajánlatban megnevezett alvállalkozónak elektronikus úton el kell érnie az ajánlattételi határidő lejártáig. A Közbeszerzési Dokumentumok „elérése” alatt ajánlatkérő az erre a célra rendszeresített regisztrációs adatlap kitöltését valamint annak az ajánlatkérő kapcsolattartója részére történő megküldését, valamint ajánlatkérő általi visszaigazolását érti, vagy regisztrációs adatlap megküldés és ajánlatkérői visszaigazolás hiányában ajánlattevőnek csatolnia kell egy cégszerűen aláírt nyilatkozatot az ajánlathoz, amelyben rögzíti, hogy a honlapon elérhető dokumentumokat (fentiekben felsoroltak szerint) az ajánlattételi határidő előtt elérte, azok letöltéséről gondoskodott. Ajánlatkérő a kiegészítő tájékoztatások honlapra történő feltöltéséről csak azon ajánlattevőket értesíti közvetlenül, akik a regisztrációs adatlapot kitöltve ajánlatkérőnek megküldik és erről ajánlatkérőtől visszaigazolást kaptak. Egyéb esetekben ajánlattevő felelőssége, hogy az ajánlattételi határidő lejártáig ajánlatkérő honlapját rendszeresen figyelemmel kísérje és szükség esetén a folyamatában későbbiekben feltöltött dokumentumokat (pl. kiegészítő tájékoztatásokat) letöltse. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet arra, hogy az eljárásban az ajánlattevő köteles azt bizonyítani, hogy a Közbeszerzési Dokumentumokat elérte.

A Közbeszerzési Dokumentumok elérése az érvényes ajánlattétel feltétele.

 

Az ajánlattételi határidő módosításra került. Az új határidő: 2018.04.18. 10:00.

Megrendelő cég
MÁV-START Zrt.
EU szám
2018/S 049-109134
Meghirdetés
Jelentkezési / beadási határidő